duminică, 1 iulie 2018

Linișteeeeeee!!!!

E aproape de patru ale după-amiezii și eu beau o cafea și fumez o țigară. Singură! Aproape singură, de fapt, că piticii din capul meu nu mă părăsesc niciodată, oricât aș insista. Sunt ai nabii de încăpățânați, cred că seamănă cu nebuna aia de Albă ca Zăpada, care nu s-a lăsat până nu a devenit oficial că-i cea mai piesă din țară, devansând-o lejer pe cucoana cu oglinjoara. Bițișor și copiii noștri sunt garați temporar la mămica lui, că nicăieri nu-i mai bine decât la mama acasă. Nu mă-nțelegeți greșit, îmi iubesc rău plozii și bărbatul, mânca-i-ar mama de frumoși și deștepți! Și gălăgioși! 😁 Dar parcă și eu mi-s dragă oleacă...așa că din când în când îmi fac câte-un cadou, că merit. Așa că azi am făcut " împarțeala": copiii-s ai lui până pe seară, casa-i a mea tot până atunci. Să fac eu ce vreau în ea. Adică nimic. 😂 Să stau ploșniță pe unde apuc, să mă mut dintr-un pat în altul și să sară butoanele de la telecomandă de-atâta utilizare. Trebuie să-i spun neapărat lui Biți că avem și canale pe care nu rulează desene animate. Oare el o ști săracul că s-a despărțit Bianca de Victor (sau invers, încă n-am aprofundat)??? Musai să-i spun și asta, să știe și el pe ce lume se află!
Gata, s-a terminat publicitatea? Apoi atunci fuga-napoi în pat, să mai aflu cine cu cine, de ce și de când, că prea devenisem incultă!
Atât pentru moment, mă duc să zac. Haide bine pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...