sâmbătă, 4 ianuarie 2020

Vine popa

Hei, dragilor!!! Fiindcă ziua de Bobotează are pentru mine o semnificație deosebit de tristă, dar pentru că totodată nu vreau să îi dau voie să mă doboare, hai să facem din nou haz de necaz, că-i mai sănătos, nu? 😉
Eeei... Dacă mi-ar fi instalat și mie Bițișor un șezlong pe balcon, să mai dezleg și eu câte-un rebus... aveam mintea ocupată și gura închisă și era liniște în casă. 😅 Oops! Dar nu despre asta voiam să zic de fapt. Dacă eram și eu atentă, prezentă... dacă eram printre ăia normalii la cap, știam că vine popa. Și plecam de acasă. 🤣🤣🤣 Glumesc! Doar încuiam ușa. Glumesc și de data asta. Că am încuiat-o. 😉
Dragii mei, pentru că la noi tot neamul e deosebit, o să vă explic. Sigur n-ați înțeles nimic. Sau v-ați dat seama doar că nu l-am primit pe "aproape fericitul". Așa este! Dar asta se întâmpla aseară. Când vizita a fost anunțată. Deci am putut contracara. 🤣
Așadar, noi suntem o familie multi/pluri... cult. 😉 Mai exact, eu catolică și Biți ortodox. Ca o paranteză, pentru cine are vreun gând 🤣, e posibil și permis. De către ambele religii. Eu m-am măritat de două ori. Și n-am schimbat bărbatul. Mă mulțumesc să-l nenorocesc doar pe unul, că-s creștină, ce Doamne iartă-mă... Revenind, ca catolică 😉 ce mă aflu TREBUIA să pozez în prințesa din filme pe care-o predă tac'su la altar, pe acorduri de "Marș!" (nupțial, ce credeați??!!), și să bocesc oleacă în mijlocul bisericii, acompaniată de rudele de sex feminin, șocate că eram pe punctul de a-mi pierde fecioria. La fel cum trebuia să satisfac și restul de rude, alea prin alianță, multe și încă necunoscute. Deci am dat cu bis, cu dănțuit în jurul mesei, cu pupat mâna nașilor și călcat pe picior, ca să fie și soacră-mea liniștită că i s-a cumințit odorul.
Și ca să trec și la subiect, să vă produc șocuri ca de week-end 🤣, să știți că am primit popa!!! Eu! Deci nu sunt chiar fi'sa lui necuratul. 😉 Și serios vorbind, l-am primit de drag și în pijamale, că nu știam că vine. Acum înțeleg de ce e bine să dormi îmbrăcat. Ca să nu răcești. 😉 Săru'mâna, părinte! Și scuzat fie-mi outfitul.
Haide bine pa!

3 comentarii:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă numesc Elena Branko și iubitul meu s-a despărțit de mine acum 2 luni pentru că a simțit că îl înșel cu prietenul meu de sex masculin, am încercat să-i explic totul dar el și-a plătit urechile surde, am fost devastată emoțional pentru că iubeam el atât de mult până am văzut o postare pe internet despre DR DAWN ACUNA, care ajută oamenii să-și recapete iubitul pierdut, la început m-am îndoit că este adevărat pentru că nu am crezut niciodată astfel de lucruri dar am decis să încerc, am contactat-o ​​și ea mi-a spus ce sa fac si am facut-o si apoi mi-a facut o vraja de dragoste, mi-a restabilit relatia in 48 de ore si iubitul meu a sunat si a implorat sa se impace din nou cu mine daca ai nevoie de ajutor in remedierea unei probleme intr-o relatie sau casnicie.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei să anulezi un blestem.
    Și mai multe, contactați-o pentru ajutor: e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  3. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...