vineri, 3 mai 2019

Cu clanță sau fără clanță?

Momentele alea...când îți iese "porumbelul" fără să-ți dai seama... De data asta eu am avut doar rol secundar. 😅
Noi la o cafea, la mine în birou: Nico, Elena, Cris, Flori, Iri, Nego și Răzvă, așezați regulamentar, Cosmin și Mihail în pragul ușii... Conversația destinsă, subiectul incitant (facem și noi în curând 10 anișori, ne pregătim de petrecere)... Colegul și prietenul Puf (aka Cosmin) își face de treabă între timp în "poartă"... Până când rămâne cu o bucățică din ea în mână...😅 Și, foarte serios, ne anunță:
-Upssss! I-am rupt clanța lu' șefa!
-Moamăăă, Puf!!!! au izbucnit întâi fetele, normal, în hohote de râs...urmate de restul de băieți...
Nu că s-ar prinde ei mai greu, suntem noi mai perverse. 😃
Dar credeți că Puf al meu s-a lăsat? No...a continuat, la fel de serios:
-Mihail, eu i-am rupt-o, tu i-o pui!
După cum vedeți, s-a rezolvat! Tot dau din clanță! 😂😂😂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...