luni, 2 septembrie 2019

PREA

Hello, dragilor!! Vedeți?... De ASTA nu vreau eu să mă călugăresc. Îmi făceam probleme că nu m-ar primi la mănăstire, în cazul în care aș simți vreo chemare de-aia căreia nu i-aș putea rezista. Aș pe... necuratu'! De fapt acolo mi-ar distruge mie inocența, m-ar deda la nemaifăcute, m-ar învăța să păcătuiesc, să preacurvesc... 🤭 App de asta, am o dilemă moștenită de la tata, Dumnezeu să-l odihnească. În caz că vă întrebați de unde mi se trage... 😉 Cum o fi aia să PREAcurvești? Adică de unde știi când e destul și când ai depășit limita și ai dat-o în exces? 😂 Întreb pentru o prietenă, că de fapt nedumerirea tatei era de ce i se spune lui Teoctist Preafericitul?!? "Cum o fi, tată, să fii PREA fericit? Nasol?..." Eu doar am extrapolat nițel. Deh... fiecare cu ce-l doare. 😅
Haide bine pa!

Un comentariu:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...