sâmbătă, 26 octombrie 2019

Eu cu cine votez?

Hello, dragii mei! Eu nu-s turmentată, asta-i starea mea naturală. 😂 Așadar întrebarea e legitimă. Eu CU CINE plm votez?... Nu zic "pentru", ar trebui ca răspunsul să fie subînțeles. Pentru România. Aș! S-a dus sufletului săraca de ea... Bițișor al meu a zis că-i înmărmurit (ceea ce nu i se întâmplă foarte des), așa că apelez la voi. Că altfel n-o să-mi fuck datoria de cetățeană exemplară a patriei mumă.
Eu știu că românul zice că dintre două rele s-o alegi p'aia mai puțin rea. Dar care-o fi? 🤔 Klaus, dezvoltatorul imobiliar deghizat în dom' profesor, alias tovarășul președinte? I-aș pune lui ștampila, dar mi-e că rămân prea mulți tineri nemeditați și prea multe case neînchiriate. Ori Veorica, puiul de geniu nedescoperit încă?... Aș mai lăsa-o să termine de vizionat toate serialele din episodul cu moțiunea.
...
Căci... despre ei vorbim, nu? Mă-ndoiesc amarnic că pe Ramona-Ioana o mai lasă tac'su mare să mai stea singurică pe-afară  și în turul doi. Pe Paleologu o să-l găsească până atunci ăia de la casa de copii de unde-a fugit și îl iau înapoi... Nea Diaconu sigur o să aibă vreo reprezentație la scenă deschisă, iar domnul Cumpănașu  va fi prea ocupat s-o caute pe biata nepoată-sa, pe care a descoperit-o se pare, din păcate, post-mortem, dar pe care-o iubește ca pe ochii din cap și ca pe faima pe care-o caută cu o înverșunare debilă. Barna o să-și dea seama că tot la SRI e mai bine decât la Cotroceni, iar restul... nu contează nici cât ăștia. 😉
Dragilor, dacă n-ar fi de plâns, ar fi de râs, parol! EU CU CINE VOTEZ?!?
Haide bine pa!

Un comentariu:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...