sâmbătă, 16 noiembrie 2019

Diaspora

Hei, dragilor! Cred că "turnăm" un serial aici, dar nu mă pot abține. În ultima vreme am dezvoltat multiple alergii. Una dintre ele este la PREA slăvita diasporă. Nu mă înțelegeți greșit, nu am un "dinte" împotriva fraților de peste hotare. 😉 Au contraire, pe unii îi compătimesc. Suspectez că decizia de a pleca nu a fost generată de prea mult bine autohton. Și mai suspectez că nici acolo nu e chiar grădina Edenului. Ceilalți, care indoiți de lene fug către promisiuni deșarte, bani mulți câștigați ușor... aceia nu-mi inspiră altceva decât silă. Dar e problema mea și nu m-aș fi exprimat dacă nu mi s-ar fi aplecat de atâta m.ie de diaspora câtă luăm de vreo săptămână încoace... La fiecare prilej de vot manipulatorii își amintesc de iubirea nestăvilită care le inundă ființa, vis-a-vis de românii "lor" de dincolo. La fiecare prilej de vot semenii noștri emancipați și civilizați ne explică nouă cât suntem de proști! Eu una m-am cam săturat! Nu e ca și cum ați plecat, stimabililor, toți odată, din prea mare vina UNUI partid sau a unui CANDIDAT. Ați plecat pe rând, după cum v-a ajuns cuțitul la os sau ați pus botul la cine știe ce povești de adormit copiii, după caz! Nu e ca și cum v-ați întoarce să salvați țara, dacă rezultatul alegerilor ar fi cel stabilit de voi ca fiind cel corect! Și dacă noi, cei de-aici, suntem proști, voi cum plm sunteți???!!! Când nu vă dați seama că sunteți DOAR niște marionete folosite din când în când, pentru o mână de ștampile în plus!!! Nu, onorabililor, buturuga mică NU răstoarnă carul mare! 😉 N-o să vă cheme NIMENI înapoi, în afară de ai voștri care vă duc dorul și care, pare-se, sunt niște retarzi... 😤 Așa că... mai încet cu judecata, "frați" români! Faptul c-ați uitat de unde ați plecat nu vă dă dreptul de-a vă considera superiori. Parol că nu sunteți! Cel puțin nu de asta!
Haide bine pa!

2 comentarii:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă numesc Elena Branko și iubitul meu s-a despărțit de mine acum 2 luni pentru că a simțit că îl înșel cu prietenul meu de sex masculin, am încercat să-i explic totul dar el și-a plătit urechile surde, am fost devastată emoțional pentru că iubeam el atât de mult până am văzut o postare pe internet despre DR DAWN ACUNA, care ajută oamenii să-și recapete iubitul pierdut, la început m-am îndoit că este adevărat pentru că nu am crezut niciodată astfel de lucruri dar am decis să încerc, am contactat-o ​​și ea mi-a spus ce sa fac si am facut-o si apoi mi-a facut o vraja de dragoste, mi-a restabilit relatia in 48 de ore si iubitul meu a sunat si a implorat sa se impace din nou cu mine daca ai nevoie de ajutor in remedierea unei probleme intr-o relatie sau casnicie.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei să anulezi un blestem.
    Și mai multe, contactați-o pentru ajutor: e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...