duminică, 21 octombrie 2018

Iubesc, deci exist...

Bună dimi, dragilor! Astăzi vedem împreună cum se iubește o femeie. Avem nevoie de părerile voastre. Ce ziceți, ne pricepem?...😉

Iubesc , deci exist ...

O femeie se recucerește  mereu !
O lași - seara - cu dor, o trezești  dimineața  cu un fior.
Pentru că  iubirea nu e ceva abstract, cum cred unii,nu e nimic ce -ti cade in cap de sus cu sau fără voia ta , iubirea nu te trăsnește  din întâmplare ,  iubirea este al naibii de concretă, iubirea este suma substanțelor  ( hormoni, neurotransmițători ) produse de creierul nostru si de glandele endocrine, sub stimulii erotici.
Iar nivelul acestora in sânge trebuie menținut crescut mereu.
Așa  cum bețivii își iau zilnic  cinzeaca , doza de alcool care ii face fericiți , așa  cum drogații își iau - zilnic doza care ii face fericiți , tot așa  iubiții  trebuie să își  ia zilnic  doza de emoție , de tandrețe si frumos care ii face fericiți ...
Spuneți-i persoanei iubite că  e frumoasă , spuneți -i că o doriți , spuneți - i că o iubiți  ,  dar mai ales arătați-i asta ! Nu vă temeți de vorbe , temeți - vă de tăceri ... Iubiți -vă mult !( Dr.Love )

Vaaai colega!!!... Ce romantic și frumos... Ptiu, nu ți-ar fi de deochi...😅 "Iubesc, deci exist"... Să știi că sunt de acord cu tine (iar nu facem audiență astăzi 😂)! Așa te mai face iubirea să trăiești... cum nimeni și nimic n-o face...
Textul tău e scurt, dar revelator, părerea mea... N-aș fi zis până acum ceva vreme că iubirea NU-I abstractă. Dimpotrivă, mi se părea cel mai abstract "lucru" posibil. Așa un amalgam de stări, de trăiri, de sentimente... Și uite cum încep eu să înțeleg și "tehnica" iubirii. Cel puțin, SPER că înțeleg, să nu bat câmpii... Până la urmă, iubirea se formează în cap, nu? M-am prins de la neurotransmițători. 😃 Deci tot creierul e "vinovat", nu necăjită aia de pompă... Cred că nu degeaba și zice românul că "ochii văd, inima cere"...  Că biata de ea face ce-i transmite șefu'...
Fie-mi cu iertare dacă numai eu înțeleg ce zic, dar sunt taaaare obosită. Și totuși nu mi-am permis să lipsesc de la "datorie", chiar cu riscul de a vă speria nițel. 😆
Acum, că am înțeles că iubirea se naște în zona cerebelului, mi-e mai ușor să vorbesc despre cum se întreține... Doar că nu prea am mare lucru de adăugat, față de ce a zis Dan...
Da, dragilor...femeia e prin definiție oleacă mai sensibilă decât bărbatul...  O femeie, oricât de puternică ar fi sau ar vrea să pară, e tot o femeie... Așa că dați-i voie să fie așa...uneori! Dați-i voie să se alinte, să fie slabă, să aibă capricii...
Și n-o anunțați doar dacă se schimbă ceva, spuneți-i în fiecare zi că o iubiți, DACĂ o iubiți... Ne plac faptele, dar de ce să nu recunoaștem, tare ne mai dau pe spate (la propriu chiar) și cuvintele...
Luați-vă femeia în brațe, nu doar pentru că vreți sex și știți că la ea asta face parte din preludiu... Faceți-o pentru că are nevoie. Să se simtă protejată, câteodată.
Spuneți-i cu vorbe că o doriți, n-o luați doar pe sus în dormitor...
Lăsați-o să adoarmă la pieptul vostru, nu-i întoarceți soarele după o partidă de sex. Dragilor, da! Femeile au  nevoie de tandrețe, de căldură, de un sărut pe frunte...
Dacă ele pot fi "bărbate" pentru voi, n-o fi așa greu să le întoarceți "favorul", nu?...
Iubiți-le mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...