duminică, 3 martie 2019

Soacră și noră

Păi dacă așa se uită soacrele când aud că nu știe nora să facă sarmale... nu vreau să-mi imaginez cum s-a uitat a mea când a aflat că eu nu știu să fac NIMIC! 😃😃😃 Parcă mă ia cu fiori reci pe șira spinării. Doamneee... Biți tată, să nu-i spui că nu doar că nu știu... ci, mai grav, și că NU VREAU! Că ne dezmoștenește pe amândoi! Pe tine că m-ai luat (și mi-ai făcut și acte), și pe mine de moldoveancă puturoasă ajunsă doamnă de Buzău. 😅 N-aș vrea să-mi pierd statutul ăsta, am luptat atâta pentru el. 😉 Am încredere în tine, da? Că nu mă bagi în gura lu' mămica. Nu de altceva, dar la urmă tot tu pici. Cu treaba aia în treabă ailaltă! Pe principiul "între două nu te plouă". Te trăsnește, decât! 😂 Adică se duce p.lii liniștea ta. Aia puțină de tot, care ți-a mai rămas de când m-ai cunoscut, norocosule ce ești! Scuipă-mă să nu mă deochi! Că tot mi-s bună și eu la ceva 😉, dar nu-i putem spune mămichii! Că-i zdruncinăm bătrânețile.
Mamă-soacră, să știi că eu vreau să-l țin pe fi'tu eco-bio, de-aia nu m-ai văzut vreodată frământând la cocă și cu șorțul dimprejur... Că-l hrănesc cu dragoste. 😃 De-aia e slim-fit așa... și-l strigă mândrele pe la poartă când vine el de la oraș ca prințul din poveste! Cu plăcere! Știu că-s cumsecade...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...