miercuri, 24 octombrie 2018

Cum moare iubirea

Iubirea pe înțelesul tuturor -
Am văzut in episoadele trecute cum se naște iubirea ( prin stimuli erotici repetați ce declanșează in creierul si in corpul îndrăgostiților eliberarea de endorfine ( hormonii -drogurile iubirii ) , ați înțeles  apoi cum se întreține iubirea ( prin stimuli erotici repetați  care întrețin în creierul si in  corpul îndrăgostiților un nivel constant crescut de endorfine ) ... Azi vom învăța despre cum dispare iubirea ... Simplu - prin dispariția stimulilor erotici si scăderea logică a nivelului de endorfine din creierul si din corpul îndrăgostiților ...Timpul alocat celuilalt este din ce în ce mai puțin în goana noastră către nicăieri, grija, atenția, compasiunea, tandrețea sunt reduse până la dispariție și înlocuite cu grija zilei de mâine, cu goana după pricopseala ori plăceri egoiste...
Concret - nu mai faceți dragoste atât de des , nu mai faceți dragoste pasional , nu mai faceți nebunii si fantezii , o faceti din rutină si din obligație , o  faceți rar , fără preludiu si postludiu ... Nb - preludiu e altceva decât dușul dinainte iar postludiul e altceva decât țigara de după ....Ați obosit să -i mai spuneți celuilalt că e unic , că e magic , că il iubiti , că il doriți ... Gesturile zilnice mici dar importante , emoțiile zilnice mici dar importate au dispărut din cauză de lipsă a timpului , din cauza stresului zilnic , a goanei după existență , a grijei zilei de mâine ... Dragostea se erodeaza zilnic cu fiecare vorbă grea aruncată fără rost , cu fiecare jignire , cu fiecare privire încruntată , cu fiecare gest urât , cu fiecare scenă , cu fiecare fiță ... Vorbele frumoase au fost înlocuite de jigniri , privirile drăgăstoase au fost inlocuite de privirile încruntate si mânioase , gesturile tandre au fost înlocuite de gesturi brutale si violente , atenția a fost înlocuită de indiferență , dragostea de ură ... Iubiții de altădată devin singuri in doi sau mai grav devin dușmani obligați de niște hârtii să stea împreună si să se suporte până ce moartea ii va despărți (elibera ) ...
Concluzie - Iubirea e ca o casă frumoasă ...degeaba o ai dacă o lași să cadă, dacă nu o mături, nu o ștergi de praf, nu o repari, nu o mai dai cu lavabil ...Iubirea nu e pentru toți , iubirea   nu e pentru oricine ...e pentru cine știe   , pentru cine vrea , pentru cine poate să o întrețină ...Iubiți - vă mult !
( Dr.Love )

2 comentarii:

  1. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi foarte bucuroasă din viața mea datorită ajutorului pe care mi l-a oferit Dr.saguru, ajutându-mă să-mi revin fostul soț cu vraja sa magică și de dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de groaznic, pentru că soțul meu mă înșela cu adevărat și căuta un divorț, dar când am dat peste e-mail pe Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și recupereze fostul și ajută la remedierea relației. și face oamenii să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea și apoi am căutat ajutorul lui, dar spre surprinderea mea, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată că acum sărbătoresc, pentru că Sotul meu s-a schimbat total în bine. Întotdeauna vrea să fie alături de mine și nu poate face nimic g fără prezentul meu. Mă bucur cu adevărat căsnicia mea, ce sărbătoare grozavă. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr.saguru este cu adevărat un adevărat joc de vrăji. ESTE NEVOIE DE AJUTĂ CÂND DOCTORUL DE CONTACT SAGURU ACUM VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema ta și te face să te simți fericit în relația ta. Și de asemenea este perfect în 1 LOVE SPELL 2 WIN EX BACK 3 FRUITUL WOMBULUI 4 PROMOVARE Vrăji 5 PROTECȚIE VOSTRIE 6 VOSTURĂ DE AFACERI 7 BUN VOC DE JOC 8 VÂNZARE DE LOTERIE ȘI CAZ DE CURTE.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă numesc Elena Branko și iubitul meu s-a despărțit de mine acum 2 luni pentru că a simțit că îl înșel cu prietenul meu de sex masculin, am încercat să-i explic totul dar el și-a plătit urechile surde, am fost devastată emoțional pentru că iubeam el atât de mult până am văzut o postare pe internet despre DR DAWN ACUNA, care ajută oamenii să-și recapete iubitul pierdut, la început m-am îndoit că este adevărat pentru că nu am crezut niciodată astfel de lucruri dar am decis să încerc, am contactat-o ​​și ea mi-a spus ce sa fac si am facut-o si apoi mi-a facut o vraja de dragoste, mi-a restabilit relatia in 48 de ore si iubitul meu a sunat si a implorat sa se impace din nou cu mine daca ai nevoie de ajutor in remedierea unei probleme intr-o relatie sau casnicie.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei să anulezi un blestem.
    Și mai multe, contactați-o pentru ajutor: e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...