marți, 23 octombrie 2018

Există viață după moartea iubirii?

Bună dimineața prieteni... Există viață după moarte?! Unii zic ca da, alții că nu... Dar există viață după moartea iubirii?! Majoritatea femeilor zic că nu și își jelesc iubirea defunctă pentru restul vieții, eu zic că dimpotrivă, poți trăi din nou, poți iubi din nou...Lor le spun ca sufletul  nu e de unică  folosință  ...lor le spun că pot iubi  din nou ...lor le spun că o iubire  veche se uită doar cu o dragoste  nouă  ...lor le spun că cel mai bun pansament pentru un suflet  rănit  din dragoste  este tot  iubirea ...Conform principiului
,,cui pe cui se scoate  " ...
Cu o condiție  - să te vindeci de iubirea veche și de ex- (fostul) iubit... Să încercăm împreună să descoperim și cum putem face asta, cum ne putem vindeca de o iubire pierdută...
De un viciu , de o dependență,  de  o plăcere interzisă  te poți lăsa in două  moduri -in timp  , treptat , scăzând  zilnic doza de ,,drog " sau brusc, deodată  , înfruntînd  cu curaj si voință  sevrajul ce va lovi fără milă  ...Specialiștii  recomandă  varianta  ușoară  , in timp , treptat ...Dar ce se întâmplă  când  te lași brusc de plăcerea  ta vicioasă  ...Ajungi  să  o refuzi  atât de tare încât  o urăști ...Ca vulpea  care spune  despre strugurii  la care nu poate să ajungă  că sunt  acri ...
Ceea ce a fost cândva   viața ta , bucuria ta , universul  tău , prin faptul  că ți -a fost  refuzat  devine  coșmarul   tău , devine  dușmanul   tau , devine amintirea  ta urâtă  ...
Iar mintea si trupul va refuza cu vehemență  tot ce e legat de asta ...Așa   apar frustrările , depresia si frigiditatea ...
Ca să înțelegeți  ce vreau să spun vă dau drept  exemplu modul cum m -am lăsat eu de fotbal ...In copilărie  am iubit fotbalul  ...De fapt  miuța  de maidan  ...Eram al dracului de bun la  fotbalul mic de maidan  ...cinci flăcăi  nu reușeau  să -mi ia mingea decât dacă  o băgau  in sân si fugeau cu ea acasă  ...Mai târziu   am întâlnit un altfel de fotbal - fotbalul  dur , fotbalul rugby , fotbalul  cu călăi de bărbați  care nu dau in minge ci  dau la  gioale ...După câteva  coaste  rupte si o rotulă  , după  o mână  in ghips si un nas spart  am hotărât  să mă  las de fotbal ca de ceva ce nu este pentru  mine  ...Ceva  ce viața îmi  refuză  ...Si m -am lăsat  atât de tare încât am ajuns  să il urăsc  , eu , care il iubeam atât de tare ...M -am lăsat  atât  de tare încât  nici la meciuri  nu mă  pot uita , nici măcar la campionate sau meciuri importante ...Mi l -am scos atât de tare din viață  si din minte  încât  pentru mine  fotbalul  nu există  , pentru  mine  fotbalul  a murit ...
Din păcate  o dată cu el a murit si ceva  din mine  , din copilăria mea ..
Pot spune ca sunt  o ,,frigidă  " a fotbalului ...Așa este si cu dragostea , cu iubirea  , cu sexul ...Când  iubești  ai  creierul  si trupul îmbibat  de endorfine ( drogurile  iubirii ) care dau dependență  la fel cum  dă  cocaina  ...Sau ca alcoolul la bețivi  ori  nicotina la fumători  ...
Dacă  pentru dependenții  de drog  , de alcool sau tutun sunt  clinici  specializate  si specialiști  pentru dependenții  de iubire nu există  nimic ...Îndrăgostiții fără speranță   , îndrăgostiții  cu sufletul  sfărâmat sunt  singuri  in fața  suferinței  lor ,sunt  doar ei și dorul ce ii sfâșie  ...
Ei au două  variante -
1- Să  lase timpul să lucreze  pentru ei , să sufere in tăcere  , să se închidă  in ei înșiși  si să aștepte ca timpul să le  cicatrizeze rănile  sufletului ...
Dar asta înseamnă să nu mai iubească  niciodată  , să le moară  sufletul  odată cu iubirea  lor ...
2- Din fericire mai există  varianta  să ierte , să uite , să învețe  din greșelile  trecutului , să -și adune  cioburile sufletului  , să le lipească  la loc , să păstreze amintirile frumoase  ,  să se ridice  si să meargă  inainte pe drumul  vieții  mai puternici  , mai înțelepți , mai pregătiți  pentru noi provocări  ,noi  încercări  si experiențe  ...
Dacă  vrei să te lași de un om pe care l -ai iubit dar care te -a rănit  sau te - a dezamăgit  , dacă  vrei să te lași de o relație  ce a fost cândva  micul tău univers  , dacă  vrei să te rupi de dragostea  ce - ți  face mai mult  rău decât  bine  , dacă  vrei să te lași de drogul   numit ,,iubirea ta " și te lași brusc ajungi  să urăști ceea ce iubeai cândva  ...Odată cu relația  , cu dragostea  , cu iubirea ta interzisă moare ceva  și din tine , din sufletul  tău  ...Vei deveni  un mutilat sufletește  , un nefericit  , un om incapabil  să  mai simtă  emoție  , să mai simtă  vreodată  iubire ...
Vei deveni  o ,, frigidă  " a iubirii ...
Poți  evita  asta ?  Poți să -ți păstrezi  sufletul  viu si cald  in continuare ? Da ...Poți !
Dacă  te desparți   de  trecut frumos  , fără  scandal  , fără  reproșuri  ,fără acuze , fără vinovați  ,  fără ură și fără resentimente  ... Trebuie să vezi ce a fost  frumos  , să înveți din  ce a fost  urât  , să păstrezi  amintirile  frumoase  , să uiți , să ierți , să te ierți , să nu regreți alegerile pe care cândva le - ai făcut cu bucurie , să nu te dezici de tine si de trecutul tău , să nu te urăști pentru ce a fost , să nu - ți aduci acuze si vini degeaba , să mergi mai departe pe drumul  vieții  tale mai înțelept  , mai prudent  , mai atent  dar   cu fruntea  sus , cu zâmbetul  pe buze , cu speranță  si incredere , cu sufletul  cald si mintea deschisă  la noi provocări  , noi încercări  , noi experiențe  , noi iubiri ...
Iubiți - vă mult !
( Dr .Love )

Bună dimi, dragilor!
Moaaaa... Dr. Love... hai că m-ai speriat cu întrebarea de debut. Am crezut că devenim așa de profunzi încât n-o să fac față, că știi doar că femeile sunt mai superficiale...😃 Oricum ar fi, habar n-am de vreun răspuns, dar promit că de îndată ce aflu vă comunic și vouă. 😉
La ce-a de-a doua întrebare însă...răspunsul final este DA! Hotărât!
Hai pe bune, eu N-AM auzit pe careva să dea colțul de-atâta iubire neîmpărtășită. De buba la cap da, dar asta-i altă poveste...
Prieteni, dacă totuși intrăm în profunzime,  după cum a dat Dan tonul, atunci trebuie să luăm în calcul că sufletul nu moare veci. Cel puțin așa umblă vorba pe la biserică și pe la cei care-s mai cucernici și mai cu frica lui Dumnezeu. Prin urmare, îl putem folosi cu succes în mai multe iubiri. Nu concomitent, doar consecutiv, vă rog!!!! 😃 Așa că mare lucru de dezbătut n-ar fi. Poți iubi o dată, de două, de șapte ori... poți și ar fi bine să iubești până la final. Că altfel trăiești degeaba!
Dragilor, sunt de acord cu vorba din popor, "cui pe cui se scoate ". Acum nu ne certați, nici pe mine nici pe Dan, n-am zis neapărat că trebuie să ne repezim dintr-o iubire în alta, de la o zi la alta... Ce spunem e că iubirile, din păcate, se pot termina. Dar ca să-ți închizi sufletul, să devii cinic, împietrit, pesimist, după o suferință (sau chiar mai multe) din dragoste nu e cea mai "inteligentă" alegere. Da, probabil că sunt iubiri atât de toxice încât îți pot lăsa urme foarte adânci și răni greu de vindecat, dar parcă n-aș vrea să le aducem acum în discuție... Haideți să vorbim acum de iubirile frumoase, care, totuși, s-au terminat... Dar de care ne amintim cu drag și cu zâmbet, nu cu ură și furie.
Dr. Love spune că specialiștii recomandă varianta renunțării treptate la un viciu, la un "drog", la o dependență. Eu nu cred că merge. Mie mi se pare doar o agonie prelungită, o amăgire...amânarea inevitabilului. Și dacă Dan v-a dat exemplul lui trist...😢, o să vă dau și eu jumătate de exemplu, că mai mult nu am. 😊 Ar trebui să renunț la țigări. N-am reușit până acum. Bine, nici n-am încercat cu spirit de răspundere, dar asta-i altceva. 😃 Revenind, sunt totuși foarte sigură și convinsă că NU voi putea face asta treptat. Că unde merge una merge și-a doua, și-a treia...și tot așa. Deci cred că abandonul trebuie să fie brusc. Și definitiv.
Bine...mă gândesc că există și niște nuanțe în problema asta a renunțării. Depinde dacă este impusă din exterior sau e alegerea proprie. Dacă "drogul" îți este interzis de către "furnizor" și tu însă îl mai vrei, nu ești pregătită să trăiești fără el, nu știi cum...atunci da, probabil vei deveni "frigidă". Probabil că vei simți ură, vei nega toate amintirile frumoase, vei simți dorință de răzbunare. Sau nu...cred că depinde de disponibilitatea fiecăruia de a merge mai departe, de puterea de acceptare, de gradul de conștientizare. Îți dai voie să te vindeci sau alegi varianta "boala lungă moarte sigură"?... Eu n-aș alege-o pe asta, sub nicio formă! 😉
În schimb, dacă decizia de a te debarasa de o dependență îți aparține, atunci înseamnă, zic eu, că ai făcut-o asumat și conștient de ce e mai bine pentru tine. Drept pentru care nu văd niciun motiv pentru care te-ai retrage într-o carapace, pentru care ți-ai ridica ziduri înalte în juriul sufletul...
Și uite-așa am ajuns la subiectul care ne "doare" de fapt. Cum tratăm suferința din dragoste, că, vorba lui Dan, pentru asta nu există nici medicamente, nici programe de dezintoxicare. El ne-a prezentat două variante. Eu nu pot alege una singură. Și n-am făcut-o, de fapt, până acum. Pentru că, la fel ca orice individ, am trecut și eu prin dezamăgiri în iubire. Și prin diverse stări cauzate de acestea. Am plâns, m-am revoltat, m-am calmat aparent și am suferit tăcut, am decis să las timpul să decidă...să-mi dau mie timp să-mi pansez rănile. Și am făcut-o. De fiecare dată. Dar niciodată n-am îmbrățișat ideea că e ultima oară, că n-o să mai iubesc, că lumea s-a sfârșit odată cu iubirea mea. Mi-au trecut prin cap și gânduri de răzbunare (o singură dată, în tinerețe, le-am și pus în practică dar mi-am promis tot atunci că n-o voi mai face, pentru că satisfacția a fost 0)... Dar la final am plecat definitivă din fiecare iubire cu anunțurile frumoase. Cu lecții învățate. Cu disponibilitatea și dorința de a iubi din nou.
Până la urmă...cred că de iubire nu te poți lăsa brusc! Pentru că nu te-a "lovit" brusc, cum am spus-o deja în atâtea rânduri. Iubirea moare și ea încet-încet, sau mai repede, dar nu cred că poate fi vreodată susceptibilă să facă stop cardiac.
Dragilor, dacă ați împărțit momente frumoase alături de un om, dacă odată ați fost convinși că l-ați iubit, să nu vă pară rău! Dacă v-a rănit, nu luați trauma în relația viitoare! Încercați doar s-o închideți în sertarul care trebuie, și atât. Și păstrați doar amintirea lucrurilor care atunci v-au făcut să iubiți. Luați-vă timpul necesar să digerați informația, să plângeți dacă asta simțiți, să stați puțin voi cu voi, dar ridicați-vă apoi și mergeți mai departe, cu sufletul pregătit pentru următoarea iubire. Care cu siguranță, dacă v-ați dat voie să învățați din trecut, va fi mai frumoasă, mai matură, mai iubire!
Iubiți-vă mult!

15 comentarii:

  1. După ce ați citit veți fi de acord cu faptul că această informație este foarte bună pentru a vă împărtăși aici cu voi, cred că voința sa îi va inspira și pe alții, deoarece am găsit fericirea și bucuria în căsnicia mea astăzi, sunt un martor viu că lucrează pentru mine , soțul meu se întoarce acasă după 2 ani de divorț, aproape de necrezut, dar miraculos.
    Numele meu este Anders Maria, din Buenos Aires - Argentina, sunt medic Doctor în Profesie. În urmă cu câteva săptămâni am citit comentarii similare despre o relație de consiliere postată de Blogg despre o doamnă americană numită Theresa, ea a mărturisit că ea a restaurat adevărata iubire și încredere în căsătoria ei ruptă, a spus doctorul Oduduwa care la ajutat să se împace cu soțul după câteva luni de separare. Am fost atât de norocoasă să citesc acel comentator și am copiat adresa personală de contact Dr. Oduduwa pentru a comunica cu el personal pentru ajutor de urgență pentru a aduce înapoi domiciliul meu fost soț (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
    Săptămâna trecută, luni dimineață, trimit un mesaj de poștă electronică pentru a comunica cu același Dr. Oduduwa pentru ajutor.
    Acum două luni am avut o luptă imensă cu soțul meu, Anders, a privit direct în ochii mei; a spus că căsnicia noastră sa terminat, el a spus că a fost terminat cu căsnicia noastră, mi-a luat fiul Felix și ne-a călătorit din țară, trăind în Canada cu o altă femeie, de atunci am încercat să sun și să trimit mesaje el prin telefoane, medii sociale și e-mail, dar mi-a blocat complet linia de a nu ajunge la el și fiul nostru Felix a fost cu el și nu am putut auzi vocea fiilor mei, această durere am trecut prin toată viața mea până în ziua în care am întâlnit Marea Dr.Oduduwa Dragoste de vraja, am fost atat de frustrat si am avut nevoie de ajutor pentru a ajunge cel putin sa vorbesc cu fiul nostru Felix, am citit sa-mi cer scuze chiar si cand amindoi stiu ca ma nedreptat, mi-a luat fiul departe de mine de peste 7 luni fără cuvinte nici o scrisoare. această situație ma ucis zilnic am fost deprimat și am nevoie disperată de ajutor urgent și soluție pentru a rezolva această problemă așa că am contacta adresa de e-mail a Dr.Oduduwa ca eu cred că el poate fi doar speranța să mă ajute să-mi aducă înapoi soțul meu acasă cu fiul meu Felix . Cu toate acestea, Dr. Oduduwa ma asigurat că mă poate ajuta să-mi întorc soțul și copilul înapoi acasă în 7 zile de rugăciuni de rugăciune, am fost șocat și am încercat, urmând cu atenție instrucțiunile pas cu pas. Două zile după ce Dr.oduduwa a spus că a terminat cu mândrie puterile de ortografie în aer la Templul Soluției, toate acestea au fost făcute de el în totalitate, nu am făcut nimic doar să furnizez elementele necesare. În aceeași noapte, soțul meu Anders ma chemat la telefon pentru a-mi cer scuze, era foarte plin de vorbă cu mine frumos, se simțea foarte rău pentru tot ce a făcut pentru a mă răni. Anders se întoarce acasă cu Felix. Sunt atât de fericit astăzi că am familia mea restaurată și soțul meu și ne iubim mai mult decât oricând. Voi fi pentru totdeauna apreciat și recunoscător pentru Oduduwa. Promit să împărtășesc mărturia mărturie bună prietenilor și tuturor celor de aici din lume.
    Oduduwa mi-a spus de asemenea că a dăruit puteri pentru rezolvarea următoarelor provocări ale vieții;
     * Dragoste Spells Win-Back Ex iubitor
    * Succes și promovare inel Talisman * inel de farmec norocos.
    * secții - HOOK DE PROTECȚIE
    * Rădăcini tradiționale și Herbals pentru a vindeca bolile, Cure pentru a cancerului
      Boala, vindeca HIV, hipertensiune arterială.
    * magia fertilității
    * LUCRĂRI NUMERICE LOTERE
    * INCHIRIERE INCHEIATĂ PENTRU CÂȘTIGAREA - GAME etc.
    Ești foarte norocos să citești mărturia mea bună nouă aici astăzi, lucrează pentru mine. Cred că va funcționa și pentru tine.
    WhatsApp: + 79268011965

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. locuiesc și lucrez în Marea Britanie. Viața mea s-a întors !! După 2 ani de căsătorie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii, am simțit că am terminat totul, aproape că m-am sinucis pentru că ne-a lăsat cu nimic, am fost emoțional în tot acest timp. Mulțumesc unui mare război de vrăji numit Dr.Wealthy pe care l-am cunoscut online, care l-a adus pe soțul meu înapoi la mine. Într-o zi credincioasă, în timp ce navighez pe internet, am dat peste câteva mărturii despre Dr.Wealthy. Unii oameni au mărturisit că și-a readus iubitul Ex, iar alții au mărturisit că restabilește pântecele, vindecă cancerul și alte boli, îl puteți contacta pe wealthylovespell@gmail.com, el este cel mai bun vrăjitor care vă poate ajuta cu problemele dvs. whatsapp +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  4. SUA MEA VA FI ÎNTOTDEAUNA MINE .... !!!!
    Cum am primit din nou soțul meu divorțat cu ajutorul bunului vrăjitor de dragoste al doctorului ODION ... Numele meu este Lilibeth Hernandez. Când am citit o mărturie online despre modul în care Dr ODION, marea și cea mai puternică casă de vrajă ajută la readucerea soțului divorțului EX LOVER. Mă întrebam cum poate fi adevărat, pentru că mulți m-au eșuat în trecut fără niciun rezultat din partea lor. Am lăsat postarea să treacă și să trec pe forum. În conformitate cu observația mea din nou, o persoană a postat și a spus testat și de încredere rula de vraja. După ce a citit prin poștă, acesta era același om despre care vorbea dr. ODION. Deci nu am altă opțiune decât să verific cu adevărat cum funcționează. Am fost total devastat când iubitul meu soț m-a părăsit. Era ca și cum întreaga mea lume dispărea în durere și durere. Știu că sună ciudat, dar din toate războaiele de vrăjire pe care le-am contactat, el a fost singurul care mi-a dat această impresie că sunt atât de adevărat și de încredere. Mai mult decât cuvintele sale, mi-a adus soțul înapoi și mi-a făcut toate dorințele să devină realitate. Acum este loial, îmi acordă atenție, îmi oferă flori în fiecare duminică și deseori ieșim la cinema și la restaurant. soțul meu a venit la mine și mi-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și i-a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea trăim din nou fericiți împreună .. Voi fi veșnic recunoscător pentru că mi-am întors viața din iad în cer! Cred că cine are nevoie de ajutor ar trebui să ajungă la el pentru ajutor. Fie ca Dumnezeu să vă folosească în continuare pentru a salva relația ruptă. Pentru fiecare cu probleme civile, probleme de divorț, iubit pierdut sau orice problemă legată de relații, îl puteți contacta (drodion60@yandex.com) caseta de vrăjire finală pe adresa de e-mail: sau WhatsAPP pe el pe numărul său de telefon mobil +2349060503921

    RăspundețiȘtergere
  5. SUA MEA VA FI ÎNTOTDEAUNA MINE .... !!!!
    Cum am primit din nou soțul meu divorțat cu ajutorul bunului vrăjitor de dragoste al doctorului ODION ... Numele meu este Lilibeth Hernandez. Când am citit o mărturie online despre modul în care Dr ODION, marea și cea mai puternică casă de vrajă ajută la readucerea soțului divorțului EX LOVER. Mă întrebam cum poate fi adevărat, pentru că mulți m-au eșuat în trecut fără niciun rezultat din partea lor. Am lăsat postarea să treacă și să trec pe forum. În conformitate cu observația mea din nou, o persoană a postat și a spus testat și de încredere rula de vraja. După ce a citit prin poștă, acesta era același om despre care vorbea dr. ODION. Deci nu am altă opțiune decât să verific cu adevărat cum funcționează. Am fost total devastat când iubitul meu soț m-a părăsit. Era ca și cum întreaga mea lume dispărea în durere și durere. Știu că sună ciudat, dar din toate războaiele de vrăjire pe care le-am contactat, el a fost singurul care mi-a dat această impresie că sunt atât de adevărat și de încredere. Mai mult decât cuvintele sale, mi-a adus soțul înapoi și mi-a făcut toate dorințele să devină realitate. Acum este loial, îmi acordă atenție, îmi oferă flori în fiecare duminică și deseori ieșim la cinema și la restaurant. soțul meu a venit la mine și mi-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și i-a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea trăim din nou fericiți împreună .. Voi fi veșnic recunoscător pentru că mi-am întors viața din iad în cer! Cred că cine are nevoie de ajutor ar trebui să ajungă la el pentru ajutor. Fie ca Dumnezeu să vă folosească în continuare pentru a salva relația ruptă. Pentru fiecare cu probleme civile, probleme de divorț, iubit pierdut sau orice problemă legată de relații, îl puteți contacta (drodion60@yandex.com) caseta de vrăjire finală pe adresa de e-mail: sau WhatsAPP pe el pe numărul său de telefon mobil +2349060503921

    RăspundețiȘtergere
  6. CUM DR ODION MĂ AJUTĂ ÎNTRUCEȘTE-MĂ EX EXITIATOR ÎNAPOI.
    O MULȚUME FĂRĂ MULȚI DE DR ODION PENTRU RESTAURAREA FAPTĂȚII ÎN FAMILIA MEA. Sunt foarte recunoscător dr. ODION pentru munca deosebită pe care a făcut-o pentru mine și familia mea. Am fost căsătorită 19 ani până când o femeie a venit și mi-a distrus căsnicia și familia. Ultimii ani au fost tristi pentru mine fara sotul meu. Sunt foarte recunoscător și recunoscător pentru DR ODION. De când a lucrat pentru mine, soțul meu s-a întors la mine și la copiii noștri, rugându-ne să-l iertăm. Înainte de a contacta DR ODION, soțul meu mă ura în măsura în care nici măcar nu voia să mă mai vadă. Înainte de revenirea soțului meu eram foarte jos, frustrat și singur. Cealaltă femeie era întotdeauna în cale. DR ODION mi-a dezvăluit că această femeie îmi ținea soțul departe și chiar mă făcea să fiu bolnavă. Am găsit DR ODION prin recomandarea unui prieten. La început nu eram sigur pentru că mă îndoiam de turnarea vraja. După consultația DR ODION, mi-a spus că doamna a aruncat o vrajă soțului meu doar pentru a-l păstra doar pentru el și mi-a spus articolele pe care trebuie să le cumpăr. La 2 zile după ce DR ODION și-a aruncat vraja, soțul meu s-a întors la mine în genunchi și a început să mă roage iertare. Sotul meu imi spune si imi arata zilnic cat de mult ma iubeste si chiar vreau sa spun un lucru foarte mare multumiri lui DR ODION. Avem chiar un succes mare de bani. Viața mea despre care am crezut că s-a terminat este acum o viață fericită alături de soțul meu și de copiii noștri. Vă rog, dacă aveți o problemă ca și cum am avut chiar divorț, contactați imediat DR ODION. El îți va schimba viața pentru totdeauna, iar cea mai bună parte este că munca sa nu dăunează nimănui. Contactați-l imediat prin e-mail: (drodion60@yandex.com) sau sunați / Whattsapp numărul său de telefon mobil +2349060503921 contactați-l acum și problemele dvs. vor fi rezolvate pentru totdeauna. Vă mulțumim încă o dată DR ODION pentru marea ta muncă

    RăspundețiȘtergere
  7. Voi fi pentru totdeauna îndatorat marelui doctor ODION pentru că mi-a rezolvat căsătoria, după ce soțul meu m-a părăsit pentru amanta lui timp de 6 luni. Nu am crezut niciodată în vraji până când prietenul meu nu m-a prezentat la el. La început, am fost sceptic în legătură cu el, pentru că am auzit multe despre rotile false de vrăji, dar mi-am pus îndoielile în spatele meu, pentru că eram disperat să-mi iau soțul înapoi și am făcut în conformitate cu ceea ce mi-a instruit să fac. Acum, soțul meu se întoarce la doar 48 de ore de la contactul cu el. Trăiesc fericit alături de soțul meu după 6 luni de divorț și nu mă voi odihni până nu va fi cunoscut în toată lumea. De asemenea, este specializat în vrăji de bani, vrăji de loterie, vrăji de boală E.T.C. Conectați-vă acum cu Doctor ODION, contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți să-l aplicați pe +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  8. Numele meu este Hidago Daniel. Am făcut o promisiune să le spun altora lucrarea minunată a celui care a adus-o înapoi pe fosta mea iubită. El este DR.WEALTHY, care este medic de vrăji și a fost capabil să-mi readucă fostul meu. Fostul meu m-a părăsit chiar în ziua în care și-a întâlnit prietenul în locul meu, din care, fără să știu ea, n-am avut nicio legătură cu ea. S-a înfuriat chiar la vederea prietenului și am fost confuză dacă inițial era înnebunită cu ea. Zile în săptămâni și săptămâni în luni, fosta mea iubită nu mi-a spus niciun cuvânt în timp ce a plecat. Ce făceam? Așa am luat legătura cu DR.WEALTHY pe Internet, care după câteva proceduri și progrese, mi-a readus fostul meu. Cuvintele nu sunt suficiente pentru a-mi exprima sentimentele și ceea ce DR.WEALTHY a făcut pentru mine. A ridicat cu adevărat o sarcină grea de pe pieptul meu. Pentru toți cei de acolo, vă rugăm să nu credeți că situația dvs. este prea primitivă sau prea grea și complicată pentru ca cineva să o înțeleagă. Contactați DR.WEALTHY și găsiți din nou bucuria, contactați-l; wealthylovespell@gmail.com vorbești și cu el la +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  9. CASTER DE SPORT PROFESIONAL, CARE VĂ POT AJUTA CU Vrăjitorul de iubire pentru a VĂ EXPUNE EXPLOȚIA DRAGOSTEI ÎN URGENȚĂ DUPĂ DESCĂRCARE / DIVORȚIE ÎN CAZ DACĂ SITUAȚIA DUMNEAVOASTRĂ ESTE NECAPĂ! CONTACT: DR. ODION (drodion60@yandex.com) ESTE CERTA CEL MAI BUN DE VÂNZARE ONLINE ȘI REZULTATUL său ESTE GARANTARE 100% ..

    După 3 ani într-o relație cu iubitul meu, iubitul meu a început să iasă cu alte fete și să-mi arate dragoste rece, în mai multe rânduri amenință că s-a despărțit de mine dacă îndrăznesc să-l întreb despre afacerea lui cu alte fete, am fost în totalitate devastat și confuz până când un vechi prieten de-al meu mi-a povestit despre o cască de vrăji pe internet DR. ODION care ajută oamenii care au relația și problema căsătoriei prin puterile dragostei Vrăji, La început m-am îndoit dacă așa ceva există vreodată, dar am decis să încerc, atunci când îl contactez, mi-a spus tot ce trebuie să fac și am făcut. și m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste și în 48 de ore, prietenul meu s-a întors la mine și a început să-mi ceară scuze, acum a încetat să mai iasă cu fetele și este cu mine pentru bine și pentru real. Contactați această Casă de mare vrăjire pentru relația dvs. sau problema dvs. de căsătorie.
    Iată contactul său ..

    APEL / WHATSAPP: +2349060503921
    EMAIL: (drodion60@yandex.com)

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună ziua tuturor, sunt atât de fericit împărtășind mărturia mea pentru ca toată lumea să știe că există o soluție la problemele tale de relație / căsătorie odată ce ai contactat DR ODION, care tocmai m-a ajutat să-mi refac locuința spartă cu vrăjile sale puternice. Am fost într-o căsătorie abuzivă atât de mult timp și am suferit o respingere totală și ura din partea soției mele care obișnuia să mă iubească. S-a transformat într-un monstru înfricoșător și luptă cu mine întotdeauna. mă înșală deschis și nu arată niciun regret. m-a dorit din viața ei. chiar m-a abandonat și m-a mutat să locuiesc cu unul dintre numeroșii săi iubiți. Am trecut prin iad pentru că a trebuit să am grijă de mine și de copii singuri. Nu am putut lăsa căsnicia mea să se despartă pentru că o iubesc cu adevărat, dar nu știam ce să fac pentru a o aduce pe soția mea acasă. Am dat peste o scriere online și am văzut o postare unde unii au împărtășit o mărturie a unei probleme similare care a fost rezolvată de DR ODION, așa că am decis să-i dau un proces puțin, știam că el era doar răspunsul la ceea ce aveam nevoie. l-a contactat prin e-mailul său (drodion60@yandex.com). Am primit un răspuns de la el spunându-mi ce trebuie să fac și imediat m-am conformat. Soția mea a sunat aproape imediat și a rugat să se întoarcă acasă. La întoarcere, am observat schimbări instantanee în personajul ei. S-a schimbat în femeia care mă iubea și avea grijă de mine. Astăzi suntem din nou fericiți. Mulțumesc dr. ODION care mi-a salvat căsnicia. Vreau ca oricine dorește ajutor de relație / căsătorie să-l contacteze și știu că își poate face minunile din nou în viața ta. contactați-l prin e-mailul său (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l aplicați la +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  12. Bună, sunt Silva Ginsburg și locuiesc în Singapore. Sunt aici pentru a-mi împărtăși propria părere despre lume despre cum am fost ajutat de Dr. White cu vrăjile sale puternice pentru a-mi aduce înapoi iubitul care a neglijat și s-a despărțit de mine în ultimii 2 ani și jumătate. Nu pot spune multe pentru că într-adevăr nu știu cum să mă exprim în acest moment pentru că sunt copleșit, dar chiar vreau să apreciez și să mulțumesc Dr. White pentru onestitatea și munca sa plină de compasiune din viața mea. Mulțumesc foarte mult. Oricine citește acest lucru care are nevoie de serviciul său îl poate contacta prin numărul său WhatsApp la:
    +17168691327
    sau prin e-mail la:
    wightmagicmaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr., Dawn, dacă aveți dificultăți în relația voastră.
    * Dacă vrei să concepi.
    * Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    * Dacă ai nevoie de putere spirituală.
    Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  15. Mă numesc Elena Branko și iubitul meu s-a despărțit de mine acum 2 luni pentru că a simțit că îl înșel cu prietenul meu de sex masculin, am încercat să-i explic totul dar el și-a plătit urechile surde, am fost devastată emoțional pentru că iubeam el atât de mult până am văzut o postare pe internet despre DR DAWN ACUNA, care ajută oamenii să-și recapete iubitul pierdut, la început m-am îndoit că este adevărat pentru că nu am crezut niciodată astfel de lucruri dar am decis să încerc, am contactat-o ​​și ea mi-a spus ce sa fac si am facut-o si apoi mi-a facut o vraja de dragoste, mi-a restabilit relatia in 48 de ore si iubitul meu a sunat si a implorat sa se impace din nou cu mine daca ai nevoie de ajutor in remedierea unei probleme intr-o relatie sau casnicie.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei să anulezi un blestem.
    Și mai multe, contactați-o pentru ajutor: e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...