luni, 12 noiembrie 2018

Fericire pe cont propriu

Rețeta fericirii fără bani, v'o vând și vouă...
Ne naștem singuri , trăim singuri , murim singuri ...
Ne agățăm de unu si de altul cu speranță dar după un timp constatăm  dezamăgiți cât de singuri suntem de fapt ...
Am învățat să trăiesc singur , să mă simt bine în pielea mea, să mă simt bine cu mine însumi, să mă bucur singur , să mă bucur de ce am , să mă bucur de lucrurile mărunte ce mă înconjoară, să fiu fericit singur , să fiu fericit cu ce am ,  să nu - mi leg fericirea de un om anume ...Cine imi vine alături o perioadă e binevenit , mă bucur de ce imi oferă si mă străduiesc să - i răspund la fel ...Dar  nu mă cramponez de nimeni , nu cer nimănui imposibilul , nu cer nimănui să mă iubească  o veșnicie , nu cer nimănui să - mi stea alături o viață ,  pentru că știu că  fiecare e ocupat cu el însuși, e prins cu viața lui , cu fericirea lui ...
De ce ce sunt așa ?! Pentru că am înțeles că nimeni nu imi poate oferi totul .. Iau câte  puțin de la fiecare , atât cât poate, atât cât vrea sau cât știe să imi ofere ...
Si pentru asta  sunt recunoscător ...          (Dr. Love)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...