luni, 12 noiembrie 2018

Fericirea nu se amână

Rețeta fericirii fără bani...
(V-o vând și vouă)...
Toate la timpul lor...

Cel mai periculos sentiment e acela că ai tot timpul din lume... Că vei rămâne de-a pururi tânăr și frumos...
,,Nu fac școală acum, am timp"...
,,Nu iubesc acum, am timp "...
,,Nu mă căsătoresc acum, am timp"...
,,Nu fac un copil acum, am timp"...
Toate au un timp al lor, dar din păcate ce nu ai făcut la timp nu mai faci niciodată...
Nefericirea vine din frustrare...
Vei fi nefericit când vei vedea că alții au jobul lor bine plătit, au casa lor, au familie, au copii...
Au pentru că au făcut lucrurile la timp, nu au amânat totul ca tine...
Nu mai amânați nimic, timpul trece pentru toți la fel !
Tic-tac ! Tic-tac !... (Dr.Love)

Moamăăă... prietene!!! Mi se pare atât de fatalist textul tău... cel puțin finalul. 😅 Parcă și aud ticăitul ceasului... Parcă văd nisipul din clepsidră... Brrrr!!!
Dar csf... ncsf... iarăși ai dreptate... NU avem tot timpul din lume! Pentru nimic! Sau poate-l avem... Ce trebuie să știm e că NU știm! Cât timp (mai) avem!
Dragilor, nu vreau să fiu pesimistă, nu vreau să vă provoc depresii. Dimpotrivă! Ce vreau și eu să spun este că trebuie să ne trăim clipa. Să trecem prim fiecare moment al vieții așa cum e firesc s-o facem. Fiecare avem un ritm biologic... și parol că nu-l putem fenta!
Cât trăim, aveam timp! Timpul prezent!!! Nu cred în afirmația "Nu am timp"! Asta-i doar o scuză penibilă!!! Pentru că nu avem de fapt chef, pentru că ne e frică, pentru că ne e lene...
Da, nefericirea vine din frustrare. Și asta-i provocată de invidie și de neputință! Care e alimentată de teamă și de lehamitea de a-ți părăsi zona de aparent confort!
Faceți, oameni buni, lucrurile așa cum e în firea lor!!! Nu fiți copii bătrâni, nu fiți părinți-adolescenți dar nic părinți-bunici, nu vă grăbiți să deveniți adulți, dar nici nu vă blocați mintea la câțiva anișori pentru totdeauna...
Dragilor... e simplu! Nu lăsați pe mâine ce puteți face azi!!! Mâine e prea departe! Mâine nu știm dacă E!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...