sâmbătă, 19 ianuarie 2019

Biți și dentistul

Da mă... exact așa e și Biți-al meu, după ce-și desface singur o bere. Încep sirenele să urle prin oraș, copacii înmuguresc în miezul iernii, berzele nu mai pleacă înspre țările calde, toată suflarea aplaudă, eu leșin și mă trezesc doar ca să cad din nou în inconștiență, de atâta admirație și adulație... Puternicosul meu, zeul meu din Olimp (Zeus adică), stăpânul la univers, la toate făcutele și nefăcutele!!!!
App de Biți al meu, ați văzut la CNN că a fost la dentist? Haideți, că a fost breaking news!!!
Păi știți voi ce înseamnă asta??!! Nopți nedormite, întrebări fără răspuns, planeta care s-a oprit din mișcarea ei de revoluție, florile toate care s-au ofilit și păsărelele care n-au mai ciripit?...
Da dragilor, pe Bitișor l-a durut măseaua. Știu cum e, inițial l-am compătimit... I-am dat și pastile, ca o soție iubitoare ce sunt. Din alea bune, scumpe. Și după ce și-a făcut el un examen sumar în gură și a stabilit că are buba mare și dințișorul e praf, pe zâna măseluță (rectae pe mine) a mâncat-o în... palmă nu doar să-i spună că  e musai să meargă la nenea doctorul, ci și că fiorosul cu siguranță îl va scăpa dedureri, cu cleștele. Atunci a fost începutul sfârșitului. Așa văicăreală nu mi-a fost dat să aud nici la priveghi la tanti Aglaia, vecina lu' mamaie de la țară, aia de a bocit-o tot satul, că tare bună și blândă mai era...
Cu ultimele puteri și cu răbdarea mea care de obicei este complet inexistentă, dar pe care am găsit-o totuși într-un colț uitat de organism, am încercat să-l încurajez... Doi ani am fost la stomatolog... în fiecare zi aproape (că acu-s vitează, dar odată am fost proastă rău...)... 4 măsele mi-a scos odată... Copiii, aduceți repede sărurile din iatac, trece tati printr-un episod de lipotimie!!! Dracu' și cu tac'su m-au pus pe mine să intru în asemenea detalii...
Până la urmă s-a trezit Biți... și i-am zis că a visat urât. Dar ce ziceți că tot lui i-au venit dracii că nu-i normal și de bun simț să râd când el e-n suferință... Ce știu eu ce e aia... Da' nu m-a luat și pe mine??!!! Da' nu mi-am amintit eu că în noaptea albă dinaintea celei de-a doua cezariene, când behăiam și eu ca orice femeie normală, omul meu, deranjat de la nani de suspinele mele, mi-a zis plin de empatie:
-Haide, dom'le, că doar nu te duci să te taie...
-Plm!!! Normal că nu... Mă duc să mă f.te!!! Unde n-aș avea eu norocul ăsta...  Nu comentați, și-a meritat-o!!!
În fine, concluzia e că una cu alta... NU se compară. Și chiar dacă Biți e tot cu măseaua în cavitatea bucală (deși nu promit că această realitate nu se va schimba), trebuie să înțelegeți cu toții, și mai ales cu toatele, că numai perspectiva unei extracții dentare din gură este muuuult mai sumbră și mai greu de acceptat decât o muiere cu mațele pe-afară, asigurându-se cu stoicism că duce neamul și numele dânsului mai departe. Am zis!
P.S: Eroul meu, îmi desfaci și mie un borcan de castraveți? Așa cum numai tu știi s-o faci?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...