miercuri, 13 februarie 2019

Valentin

😭😭😭 Băi!!!!! Așa supărată sunt... aseară am vrut să-mi cumpăr și eu un odorizant din ăla de cameră cu iz de petale de trandafir, să împarfumez de dimineață toate odăile, ca să fiu și eu în rând cu lumea și să-l sărbătoresc pe Sf. Valentin cum se cuvine... Da' ce?... Mi-am amintit?... Da' ce, eu lucrez cumva într-o prăvălie?... Neee... O lumânărică din aia în formă de roză n-am luat și eu... să mă picați cu ceară dacă n-am uitat și de asta. 🤔
Ooooffff! Veața mea! Dacă tot mi s-a dus sufletului romantismul, apoi hai să-l distrug pentru toată lumea, că știți că sunt a naibii! 😉 Așadar, pentru ăi care în decembrie sunt buni ca fularul vara, în 14 februarie dau pe dinafară de iubire ca cafeaua uitată pe aragaz și de Paște se umplu de lumină mai ceva ca la eclipsă din '99... pentru ăia vreau să fiu eu azi Grinch, mesagerul veștilor proaste. Sf. Valentin, la fel ca și Moș Crăciun, NU EXISTĂ! Să mor dacă vă mint! Adică o fi el pe undeva prin calendarul "sfințesc", însă mai prin vară așa... Credeți-mă pe cuvânt, că doar mă cunoașteți. Sunt pusă la punct cu tot ce ține de biserică. Când nu mă vedeți pe FB, acolo sunt... 😉
Deci, dragi îndrăgostiți de ocazie... puteți răsufla ușurați. Și să vă băgați banii înapoi în portofel, că urmează alte evenimente deosebite și e păcat să le ratați. Fetelor, scoateți floarea de coada-șoricelului de sub pernă, că nu vă trimite Vali poză cu ursitul în noaptea asta. Și nu vă înghesuiți să înconjurați nici vreun lăcaș de cult de 'nșpe ori, că-i frig și încă bântuie gripa și răciți Doamne fer și-apoi de 8 martie o să primiți Coldrex legat cu șnur de la iubi, că garoafe n-o să-și mai permită... e scumpe medicamentele...
Gluma-i glumă, șaga-i șagă... dar, ca să nu ies din tipare (unde mai pui că pentru mine să fiu îndrăgostită e un must-have 😃), permiteți-mi să îi transmit și eu lui un mesaj, ca să vadă lumea că ne iubim, că altfel nu se pune. 😂😂😂 Dragule, e belită, că de mine nu scapi! Eu o să te iubesc și mâine... 😉

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...