vineri, 5 aprilie 2019

Fi-mi-ar scârbă!

Neața dragilor! Poza asta (de fapt mesajul atașat) mi s-a părut taaare reprezentativă pentru starea de total întuneric al minții care ne caracterizează, cu titlu de regulă, nația. Am început să ne dăm arama pe față acum treij' de ani și de-atunci o ținem langa... Că am auzit noi, de fapt am citit (pe FB, că o carte e greu de ținut în mână), că limitele sunt făcute ca să fie depășite! Așa că să trecem la treabă! Să arătăm lumii întregi că noi putem fi mai răi, mai haini, mai retarzi, mai barbari decât am fost ieri! Și mâine mai punem o piatră la piramida prostiei!!!
Nu, dragilor, eu nu fac politică. Eu nu "țin" cu pesedeul (doar cu Steaua 😂)... nici cu peneleul nici cu ce alte formațiuni (tumorale de-a dreptul) or mai exista. Eu nu țin nici măcar post. Spre deosebire de bunii creștini, cucernicii bisericoși care râd ca proștii în timp ce scuipă pe gură singura replică pe care o știu, și anume "Muie PSD". Băi, muie muie... măcar așa să dați și voi, că altcumva n-aveți cu ce, nici la propriu, nici la figurat! Dar totuși, nu credeți că sunteți un pic foarte tâmpiței dacă singura soluție pe care o vedeți ca să scăpați de sub jugul ciumei roșii (sau ce culoare o avea, mă iertați dacă n-am nimerit) e să vă rugați să crape un om?!? Bine-n plm că nu mâncați cărniță, că vă bătea Doamne-Doamne și ajungeați în iad. Așa El vă vede că sunteți niște evlavioși și o să țină cont când o împărți locurile în Rai, fiți fără grijă. Pfff... fi-mi-ar scârbă, cum s-ar spune, că m-am enervat!
Haide bine pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...