sâmbătă, 15 iunie 2019

Pe șleau!

Neața, dragilor! Știți... pe mine m-au agasat întotdeauna ipocrizia, prostia și răutatea. Și am perioade în care mă scot de-a dreptul din sărite. Ca cum ar fi cea prezentă. 🤣
În speță, de fapt în două spețe 😅, am o mare și enervantă problemă cu persoanele care se dau culte-n cap, care au descoperit moda scrierilor de "dezvoltare personală", pe care le sorb cu nesaț fără să înțeleagă nimic... și din care aruncă pe colo pe dincolo citate pompoase, care, în îngustimea minții lor, le fac să pară inteligente. Stimabililor, e mișto să citești! Era o vreme când și eu aveam timp de asta, și de care mi-e dor! Dar știți ce e și mai mișto?!? Normal că nu știți, că n-aveți de unde! Vă spun eu: să gândești! Așa te "dezvolți personal" cel mai bine! 😉 Dacă-ți folosești chestia aia de ne-o arăta Dr. House aseară. Că de copy/paste... e în stare și un puști de grădiniță, emancipat înainte de vreme! Evident, e riscant să spui ce-ți trece prin cap. Mai ales când ești conștient de incapabilitatea ta de a emite idei generatoare de un minim interes, în loc de hohote de râs. Dar așa te mai eliberezi de frustrări. Alea pe care le acumulezi când vezi că nu prea te aplaudă nimeni pentru cuvintele spuse de alții, cu care tu "rezonezi", că-ți place cum sună, dar din care nu înțelegi mare lucru... 😉 Așa că... dacă-ți place lectura, e lăudabil! Dar dacă prestezi activitatea asta doar ca să arăți lumii cât ești de titrat, strecurând în conversații niscaiva ghilimele și vreun nume de autor care crezi tu că te o să lase auditoriul cu gura strâmbă de admirație, mai bine las-o baltă!
Vă foarte pup acum. Mă duc să caut pe goagăl niște citate care să mă facă să fac femeia perfectă!
Haide bine pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...