vineri, 12 iulie 2019

Generalizare

Neața, dragilor! Uite cum mi-am dat eu seama, încă o dată, că americanul din "Dallas" are maaare dreptate, când zice el șugubăț "Never say never!"... Eu până mai ieri mă dădeam de ceasul morții că nu-mi place generalizarea, că nu-s de acord cu ea, că n-o practic și să-i foot pe ăi care-o fac! La figurat, adică. Pentru că la propriu n-aș avea timp. 😅
Dar cum la mine-i ziua și revelația... iată că am înțeles necesitatea acestui fenomen pe care l-am blamat cu atâta înverșunare. Dacă zici că toți bărbații "e" porci, e mai ușor digerabil decât dacă îi strigi lui în față: "Bă, scoate râtul din troacă!!! Vorbesc cu tine, boule!" Că de nervi ai uitat și ce fel de animal e, al dracu' mistreț! Și nu se mai simte nici omul al nimănui, singur pe lume!
Cu femeia... Dacă-i zici că-i curvă, ești bădăran. Dacă-i zici că toate-s la fel... ești și mai ghiolban! Care ești tu neanderthalian, care nu știi tu să apreciezi ce ți-a dăruit Providența, adică pe dânsa!!!
Așa că, prieteni... generalizați! Sau nu! 😉 E un joc de-a alba-neagra!
Haide bine pa!

Un comentariu:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...