sâmbătă, 24 august 2019

Înger și demon

Nu-i așa, dragii mei? Adică dragele mele? Adică dragilor 🤣, ascultați aici că-s obosită că am avut de dat niște retușuri la zugrăveală și am participat activ. 🤣 Așa că vă spun scurt și la obiect: femeile vor romantism, dar cu tras de păr! La propriu! 😅 Adică nouă ne plac petalele de trandafiri întinse pe pat și lumânărelele parfumate, dar vrem să ne și simțim slabe în preajma voastră. Sau măcar să avem impresia că putem fi așa. Lăsați-ne cel puțin să credem că voi sunteți capu' la cuplu. 😉 Schimbați-ne becul de la "veoză" și reparați robinetul la baie! Smulgeți șorțul de pe noi când vă facem de mâncare (cele care vă fac) și marcați ziua în care Providența ne-a scos în calea voastră, cu un trandafir sângeriu pe pernă! Împărțiți-vă berea cu noi, dar aduceți-ne din când în când și cafeaua aburindă la pat. Însoțită de roza de rigoare. Asta face minuni. 😅
Hai, că sigur ați înțeles ideea! 😉 Fiți gentlemeni și duri! Doar alegeți momentele cu maaare atenție! 😂
Haide bine pa!

Un comentariu:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...