marți, 22 mai 2018

Aproape pamflet


Dragule, încă nu mi-au trecut cei paișpe mii de draci pe care mi i-ai făcut aseară, când în loc să mă compătimești cum face orice soț iubitor cu consoarta sa aflată în adâncă suferință de la creier, mă întrebai într-una de ce plâng! De-a dracului, de ce să plâng?...Ca să treacă timpul până se-mpart pijamalele, ca să apună mai repede soarele, ca să te miri tu! Și plozii pe care parcă i-am făcut cu tine, deci ce mama ploii ți-era așa de greu să le explici și lor (știi că-nțeleg rapid, că-s deștepți ca mă-sa) de ce ante-numita are un binemeritat moment de pișat ochii din cap? Pfff...acestea fiind zise, nu știu unde plm îți sunt șosetele, nici cheile, nici la cât o să fiu gata, nici dacă vreau să merg pe jos sau cu mașina (habar n-am dacă am poftă să conduc eu, sau îmi doresc să mă transporți tu). Când mă hotărăsc, te anunț! Dar nu mă pisa, că iar mă agit! Stai, că m-am agitat deja! De când m-ai anunțat când eu eram cu cafeaua-n bot că te duci să trezești copilul! Și???!!! Ai nevoie de binecuvântare???? Că de conversații știi că n-am chef înainte de a treia doză. Și de ce rahat trebuia să trezești AMÂNDOI copiii? Când doar unul pleacă de-acasă??? Vezi? Vezi ce-ai făcut? Cum ai deschis tu cutia lu' Pandora? Măcar de scoteai naibii o bijuterie din ea...dar așa?... Știi câți oameni nevinovați vor suferi din cauza ta? Că m-ai agitat, ți-am zis că m-ai agitat! Tu și căpiatele alea de păsărele care n-aveau unde să behăie cu noaptea-n cap decât la geamul nostru! Și tu o reclamație nu le-ai făcut! La șefu' la scară, că de-aia e zmeu în bloc! Să rezolve draq problemele la locatari!
Ți-am zis că m-ai agitat? Păi și-atunci? Cum să fiu eu drăguță cu nenea care mă-ntreabă cât e cafeaua la automat? Du-te, bre, tare, că nu-s birou de informatii! Și dacă la vârsta asta nu știi să citești, nici educatoare nu sunt, deci, insist, du-te tare, că altfel te trimit eu!
Hai că mă duc și eu. La mine în bârlog. SINGURĂ! Adică eu cu mine. Știu că am zis că dacă cineva are nevoie de ceva, mă găsește acolo. Încercam doar să fiu politicoasă, chiar trebuie să puneți botul la orice??? Și-acum, că tot mi-ați invadat intimitatea, treceți la subiect, fără amabilități, că-s plictisitoare. Aaa...voiați doar să ne cunoaștem...eu nu voiam. Dar cred că v-ați dat seama. Așa că închideți ușa când ieșiți. De încuiat o încui eu.
Ufff! M-a luat și foamea între timp. De unde să știu eu ce mâncăm? Ce-s eu, mama voastră????!!! Mâncăm în gură, dar aveți grijă că planul meu alimentar nu e extrem de permisiv, și nici voi nu sunteți gravide deci poftele nu sunt permise!...Mda, orezul ăsta e aproape comestibil. Are gust de apă, dar merge...Merge pe draq, băga-mi-aș...în ea de soartă care nu mă lasă ea pe mine să mănânc cartofi cu cârnați, brânză, pâine, și o mie de prăjituri după! Dreptate-i asta????
Păi cu viața asta de câine, ce mă interesează pe mine că arde la vecini? Dacă nu ajunge și la noi, să ardă, că-s chitre proaste!
Vezi dragule, ce-ai făcut??...Noroc că-s eu fată fină, în două trei patru zile îmi trece. Până data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...