duminică, 27 mai 2018

"Mă-nsoară mama"

"Am știu din prima clipă că ea e femeia vieții mele, plus că mi-a zis și mama că ea e aleasa". 😂😂😂
Varianta 1: mă-ta e o scorpie nefutută. Pe sistemul "eu te-am făcut, eu te însor!"
Varianta 2: mă-ta știe că dai în gropi (de prost normal, că ochii din cap îți funcționează încă) și, cum își pierduse de ceva vreme speranță că s-a inventat și distrusa care să i te ia naibii de la țâță, că i s-a terminat laptele matern, a zis că v-a pus la amândoi Dumnezeu mâna în cap.
Varianta 3: mireasa vieții tale e o panaramă căreia doar cine n-a vrut nu i-a tras-o, și individa e intrată în mare panică, sindromul domnișoarei eterne, așa că e în stare să se mărite și cu dracu', dacă-i schimbă buletinul.
Varianta 4? Câte puțin din primele trei. Laolaltă. Adică e de porc, ginerică! Oricum ar fi, e de porc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...