luni, 25 iunie 2018

Cu și despre cocalari

M-a trăsnit acu', brusc!!!! Direct în moalele capului: cocalarii se împart și ei pe categorii, știați? Eu habar n-am avut. În mintea mea, ăi de-și atârnă aurul cumpărat la kilogram de la amanet la gât, mâini, picioare și alte organe care pot fi lesne expuse publicului larg, îs cocalari. Eventual mai flutură ostentativ și câțiva "euroi" pe care i-au ridicat de la "alimentară" (că așa se cheamă hardughia aia cu de toate, care mai nou și-a deschis și manigrem), de la vreun "frate meleu" care muncește pe brânci colea prin Germania sau altă țară francofonă. 😂 Și își iau și câțiva litri de ulei, când îl găsesc la ofertă, că mașina merge și cu din ăsta. Să mor, nici asta nu știam până acum ceva vreme ("vezi fata"-îmi zic eu mie însămi-"de aia n-ar trebui să aibă femeile carnet, că e proaste, nu știe să țină pasul cu tehnologia..."). Dar mă consolez cu gândul că omul cât trăiește-nvață...
Apoi...dacă mai asezonează la cele de mai sus și un maieu din ăla sexicios, cu găurele (gen gard din plasă), cu vedere la pieptul viril (păros adică) și burta de gravidă în 9 luni jumate (decât că în loc de moștenitor acolo e bere din aia la pet, că se desface mai ușor), un ghiul tip armă albă pe degețelul mic, ăla cu unghia de 3 ori mai lungă decât restul, ca să se poată scobi mai ușor în nas, atunci el este! Cocalarul ideal!
Sau așa am crezut eu până la vârsta asta. Și azi am avut o revelație! Adică am văzut o poză. 😂
Să mă explic: atunci când ești oleacă mai "titrat", cică nu vrei să te dai mare nici cu mașina pe care o conduci, nici cu ceasul care costă cât casa în care stau majoritatea muritorilor de rând care au șansa să respire același aer cu tine. Da' te mănâncă totuși, că parcă n-are niciun farmec să existe vreun suflet care să nu știe cu ce bolid circuli tu...și, fiindcă nu ești chiar ca bișnițarii ăia din piață (tu-ți faci manichiura la salon, pisi) te gândești bine și hopa, te lovește inspirația. Și-o trântești din poze, că-s mai sugestive: masculul feroce (adică tu, logic) care f...trei femei deodată are un Merțan, logic! Prostul c-o singură femeie (pe care dacă e chiar tâmpit rău o și iubește) are "decât" un Audi. De BMW ce să mai vorbim...ăla e pentru poponari. Cam atât, că restul oricum nu există. Pe sistemul "Am Mercedes, ergo sum!".
Te contrazic, păpușă masculină, epilată mai ceva decât fetele de la pagina 5! Dacă bărbăția ta stă într-o mașină bengoasă...e trist! Păi când îți spune femeia "satisface-mă!", să fii sigur că ai cheile la auoturism la tine, dragă cocalar evoluat! 😂
Haide bine pa, fug să-mi cumpăr un palet de ulei acum!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...