sâmbătă, 30 iunie 2018

Eu

Hai că m-am activat. De aseară, mai exact, dar mi-a fost lene. Și lehamite. Dar mi-a trecut, că pe mine nu mă ține mult. 😂
Am remarcat cu încântare, aș putea spune, că una dintre postările mele a stârnit multe reacții. Unele pozitive, altele negative, chestiune de percepție. Așa că m-am hotărât să povestesc câte ceva despre mine. Probabil că asta ar fi trebuit să fie prima mea postare, n-a fost, așa că există posibilitatea ca pe alocuri să mă repet, făcând referire la spuse din scrieri anterioare.
Așadar:
1.Eu nu-s o persoană ipocrită, decât în situații de maximă necesitate. 😁 Dar, ca regulă, cam ce vezi aia primești, vorba americanului. Așa că n-o să spun că primesc cu bucurie nemărginită nici criticile, nici feedbackul negativ, nici părerile care nu coincid cu-ale mele. Dar le primesc, că am totuși un grad de inteligență care mă forțează să accept că, deși mi-aș dori, nu dețin adevărul absolut. Doar că-mi rezerv dreptul de a da un șut în fund (la figurat, desigur) oricărui individ/oricărei individe care, chiar dacă nu are nimic de spus, consideră că-și poate permite să-mi invadeze într-un mod grobian spațiul intim. Ceea ce am și făcut.
2. Nu-s nici vreo arogantă care se crede buricul pământului, dar nici vreo pițipoancă botoxată care-și flutură țâțele prin târg ca să bea un suc "la fițe". Sunt doar un om care-și cunoaște valoarea. Atenție, a nu se considera afirmația anterioară drept o dovadă de vanitate, că nu e. Am ajuns doar într-un punct al existenței mele în care știu ce pot și cât pot. O fi mult, o fi puțin, important e că pentru mine e ok, nu?
3. Cum am spus-o și cu altă ocazie, ideea blogului meu a fost să-mi rămână mie gândurile care-mi zboară prin scăfârlie la un moment dat. Știți care-a fost reacția majorității cunoștințelor mele când au auzit că vreau să scriu? Râsete ironice, ba nu, isterice! Chiar și după ce am început, timid, de câte ori mă apucam de "creat" (pentru că pe mine unde mă lovește inspirația acolo îi dau drumul, indiferent de loc și moment), eram invariabil luată la mișto. Noroc că-s mai  încăpățânată decât toți măgarii din univers, așa că în afară de providență, nu mă poate descuraja nimeni și nimic. La ceva vreme, câteva persoane care mi-s dragi, a căror părere chiar mă interesează (puține, dar de calitate), mi-au sugerat să fac ceva, că cică m-aș pricepe. Așa că mi-am zis, de ce nu? Și nu-mi pare rău! Și vă mulțumesc, Carla Stoica, Lorena Bondilă, Dan Toma și Răzvan Popescu. Când oi fi faimoasă, promit să nu vă uit. 😂😂😂
4. Așa a apărut By me. Care, cum am zis deja, nu-i o pagină/blog de sfaturi. E o pagină de gânduri (de fapt, așa s-a și chemat la început). Adică părerile mele despre diverse subiecte care-mi trezesc interesul. Consiliere gratis nu fac. 😁😁😁 Decât pentru prieteni foarte buni, și doar atunci când mi-o cer ei.
5. În rest...sunt alintată, loială, căpoasă, extrem de impulsivă, capricioasă, sensibilă sub acoperire...
Haide bine pa, sper că nu v-am plictisit. 🤗

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...