sâmbătă, 30 iunie 2018

O zi pentru mine

"Azi îmi iau o zi doar pentru mine!", mi-am zis eu hotărâtă, cum sunt de obicei, de cum am făcut ochi. Începutul a fost promițător, m-am trezit pe la 8 jumate. Asta e de Dan Diaconescu, adică "șoc și groază", că nu-mi amintesc de când n-am mai dormit așa porcește, până la o oră atât de nesimțită (deh, de la o vârstă începi să nu mai ai somn...😂). Și-am găsit și cafeaua proaspăt făcută, ce mai...efectul a fost cel al unei super-partide de sex. 😁 Ce vaib aveam....mamă! Mi-am aprins și țigara de după, m-am tolănit ca o mâță alintată lângă fereastră și-mi savuram momentul de liniște. Tot neamul încă dormea, tanti Mimi, îngerul casei noastre (despre care o să vă povestesc mai multe altădată) își făcea de treabă prin vastele apartamente, totul era perfect. Până în momentul când mi s-a trezit consortul și mi-am amintit urgent că-n seara dinainte  și-a necăjit prințesa. Pe mine, normal. Și eu mai aveam bilete la circ. Și de obicei joc cu casa-nchisă, deci...mi s-a dus fengșuiul. I-am aruncat câteva comentarii răutăcioase, am trântit și-am pufnit nițel, că de plâns n-aveam chef, după care am decretat că mai bine merg într-o vizită scurtă la birou. Că acolo mă ascultă și pe mine careva. De voie, de nevoie...😂 Și ca să fiu sigură că nu stau mult, m-am îmbrăcat sport, cu adidași și tricou cu mesaj obscen, dar sugestiv (don't fuck with me, i fuck back 😁). S-a-nțeles, "copiii" mei au fost relativ cuminți azi. Și nu, n-am zăbovit mult. "Decât" 8 ore. După vreo 6 însă m-a lovit: parcă am fost un pic purcea. Hai să-mi invit soțul în oraș. O seară în doi, c-a dat romantismul peste mine. Zis și făcut. Întâlnirea stabilită. Am reușit să fiu și punctuală!!! Adică am coborât din turnul meu de fildeș înainte să ajungă el. Ceea ce bineînțeles m-a enervat oleacă!! Ușa de la mașină știe. Mașină pe care, după ce-am parcurs vreo sută de metri, ne-am întors și-am garat-o în curtea prăvăliei, că metropola noastră s-a transformat într-un soi de New York. Dracu-l al dracu', nu am găsit niciun taxi, pe jos nu mergem că facem febră "mușchiulară", așa că, în timp ce mi-am blagoslovit concetățenii care au bani să se plimbe cu autoturismul galben, am luat hotărârea vieții noastre: mergem cu autobuzul. În 10 ani de când locuim în orașul ăsta, n-am folosit acest mijloc de transport. Așa că n-aveam nici unul habar în care ar trebui să ne urcăm. What the fuck, îl luăm pe primul care vine, că oricum nu știm unde mergem. 😂 Ne-am cumpărat și bilete. Nu le-am compostat, că n-am știut unde. 😁 Le-am donat. Că oricum în 200 de metri am coborât. Eu oleacă amețită, că am dat de vreo două ori cu capul în geam. Sub privirile șocate ale călătorilor, care probabil își spuneau că o doamnă beată nu dă bine... n-am consumat nimic, așa-s de la natură, le-am șuierat printre dinți în timp ce mă împiedicam pe scări și-mi imaginam cum o să cad, ușile o să se-nchidă și eu o să sfârșesc ca-n Final Destination. În fine, n-a fost chiar așa, am eu o imaginație morbidă. Am ajuns într-o singură bucată la prima terasă care ne-a ieșit în cale. Ne-am luat câte-o bere, așa...aperitiv, și-am început socializarea conjugală. 😁 Care ne-a fost brutal întreruptă de un mesaj pe care l-am primit, care m-a activat, care a generat alte câteva zeci de mesaje arțăgoase din partea mea, aruncate cu o viteză uluitoare pe diverse canale de comunicare. Dar măcar m-am răcorit! Am apucat apoi chiar să ne facem câteva planuri de vacanță. De fapt să le schimbăm pe cele pe care le făcusem deja. Și cam atât, că s-a făcut târziu, copiii trebuie spălați, călcați, părinții trebuie să doarmă...deci hai acasă, dragule. Pe jos!!!! Mâine nu știu cum cobor din pat. Dar, vorba românului, mai e mult până departe, s-ajungem noi până mâine și vedem atunci.
A...era să uit: azi am reușit să fac o baie! Din aia în cadă (mare ești, Doamne!!!), nu un duș pe grabă, cu teama că ușa n-o să reziste la pumnii și picioarele care i se administrează, printre strigăte de luptă, de către ai mei copii care dețin monopolul în casă, că așa-i normal într-o familie tradițională.
Așadar...o zi doar pentru mine. 😁 Și e cu "va urma'. Haide bine pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...