marți, 19 iunie 2018

Nu am chef azi!

Vama Veche mood, știi? Adică pur și simplu nu am chef azi:
Să zâmbesc de complezență, doar c-așa trebuie. Că ce să vezi?...NU trebuie!
Să fiu amabilă. Nuuu! Azi sunt scorpia antisocială care te taxează cu fiecare ocazie.
Să ascult lamentările fiecăruia, problemele, frustrările, tristețile. Nici de-ale mele n-am chef, d-apoi de-ale oricui altcuiva.
Să mai vorbesc. Cu nimeni. Nimic.
Să dau sfaturi, să fiu mama răniților! Să mor, mi s-a terminat stofa de Ecaterina Teodoroiu!
Să mai cred în cuvinte frumoase, spuse de suflete urâte... Să mai par naivă de dragul cuiva... Să mai renunț la mine...
Să mai fiu luată la mișto și să mă fac că nu înțeleg... Să răspund cu aceeași monedă, prefăcându-mă că nu îmi pasă! Pentru că-mi pasă! Doar că e DEGEABA!!!
Nu am chef azi. Atât. Nici măcar să scriu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...