marți, 24 iulie 2018

Uluială

Mărkuleților, io mi-s oleacă nedumerită...și pe deasupra (că "dedesupt" 😂 nu-mi place) sufăr și ca un câine comunitar uitat în ploaie. M-a certat rău o tanti...vaca Liana să-i zicem, de-mi comentase ea ceva la postarea cu limba română. Mi-a zis că-s proastă, mi-a "suptgerat" (se pare că azi e despre supt 🤣) că-s curvă...cică mă trădează fața...chiar dacă pretind că-s scriitoare. Da' când plm am susținut eu că-i duc neamul mai departe lu' Hortensia Papadat-Bengescu???!!! Băi, vă rog eu, dacă am făcut asta vreodată, dați-mi doi pumni în bot, că-i merit, dacă m-am dus tai-tai cu capul de tot...am zis că scriu că-mi place. Și că e refugiul meu. Că m-a muit viața urât în ultimii 4 ani (adică mi-am pierdut cele mai importante 4 persoane ale copilăriei și adolescenței mele - 2 mătuși pe care le-am iubit ca pe mama și 2 părinți. DECÂT! Plus bonus ambii socri - pe câte chiar îi iubesc - bolnavi de cancer. Slavă Domnului că acum sunt bine, dar existența mea s-a derulat între spitale și înmormântări). Și am crezut c-o s-o iau din loc. Oleacă am luat-o de fapt...Gata, ăsta a fost momentul meu de auto-compătimire, îmi era mie necesar. 😂
Acum să revenim la "văcuța Lola". Crede ea în pula care-i ține loc de cap că m-a băgat în depresie. Dar în privat, că n-a avut sânge-n coaie s-o facă public până la final. Alooooo! Centrala! Eram deja acolo! Acuma ies! Sau măcar încerc! 😂 Și nu-nțeleg de ce-o fute pe ea grija (probabil pentru că nimeni altcineva nu vrea să i-o tragă și ei - și deh...de la nefutut te mai frustrezi câteodată...) de cât talent am sau n-am eu...e și glumeață, nebuna! A zis că a fost la librărie și mi-a cumpărat cartea. De bucate. Moooaaamăăă, tu!!!! Ce tare ești! M-am pișat pe mine (pardon, pe tine) de râs! 
Și dacă-s curvă cacai problem? Îi e frică să nu mă călărească și bărbac'su???!! Stai, că pe asta numai vreun animal sălbatic ar putea s-o fute, dac-ar fi drogat, și eu zoofilie nu prestez. Deci toată pădurea e a ei.
A-propos, voi, cei care mă citiți, sunteți niște retardați! Mă scuzați, dar am citat!
"Aoleeeuuu!!!! Ce să mă fac Doamne eu???!!!...". Că n-am "zvâc", tută sunt, târfă nu mai zic....mă duc să fac ceva bani pe centură. Promit că dacă produc destul îi trimit și dânsei pentru un transplant de cap. Dacă aveți vreun leuț să donați și voi...haideți că-i pentru o cauză nobilă. Femeia se află într-o situație limită!!! Fiți buni creștini și gândiți-vă și la sora voastră handicapată...
Pupă mama Mărkuleții!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...