duminică, 12 august 2018

Femeia

Mărkuleți, am găsit cele două poze de la final pe net și mi s-au părut geniale! 😀😀😀 Adică....CUM să vrei să înțelegi o femeie??!!! Ba nu, renunț la întrebare, în favoarea unei rugăminți: cine reușește vă rog să mă contacteze de mare urgență!!!! 😂😂😂
Știți că eu v-am mai spus și în alte rânduri că sunt extrem de alintată, capricioasă și impulsivă. Mai exact, sunt mixul perfect pentru a scoate din sărite pe oricine doresc, ba chiar și fără să doresc. 😀😀😀 Parol, pot să mă enervez chiar și pe mine, deși, ca regulă de bază, eu mă simpatizez foarte mult. 😀😀😀
Apoi gândiți-vă voi cam ce iese dacă îmi și pun în cap să terorizez pe cineva...de fapt nu vă mai gândiți, că de aia sunt eu aici, ca să vă relatez. Doar că nu prea am ce să vă narez, până la urmă... Că totul poate fi rezumat într-un singur cuvânt: CIRC. 😂 Cu asta mă ocup de ieri dimineață. Și să știți că "circ" nu este sinonim cu tărăboi, cel puțin în vocabularul meu. Sau NU doar cu acest termen. Normal, cu asta debutează: urlat, țipat, afurisit, băgat și scos măcar de zece ori pe minut, aruncat de obiecte, aruncat cu obiecte. Și am cam încheiat prima fază. După care urmeză a doua parte (am uitat să specific: este vorba de o trilogie). Cei care nu au prins bilete la "live", ca să nu se simtă neglijați, beneficiază de douăzeci-treizeci de mesaje extraordinar de arțăgoase (dar barem au scăpat de limbajul de cartier, că în scris mă exprim academic - da, nu mă credeți, că ați văzut deja 😂, dar sunt situații în care o fac 😀), la care dacă îndrăznește cineva să răspundă mă activez și mai tare (lumea ar trebui să fie la curent cu faptul că în momentele de criză e mai bine să fiu lăsată în pace), iar dacă nu-mi răspunde nimeni mă simt ignorată și nebăgată în seamă, și iar e e de porc! Că n-am ajuns să vorbesc singură, ca televizorul! Ha! Ha! "Ce-mi plac glumele mele" 😀😀😀 Sintetizând, și faza numărul doi e belită. Oricum ar fi! Dar primele două trec relativ rapid. Urmează ultima parte, cea în care sunt INTENȚIONAT ciufută, nu-mi convine nimic, răspunsurile mele sunt cel mult monosilabice, dar oricum încărcate de ironie și sarcasm cu premeditare. Și care îmi propun, de fiecare dată, să fie pe termen lung, ca să aibă efectele scontate. 😀😀😀 De astăzi dimineață am debutat cu treapta finală, care este în plină derulare, pentru că nu sunt nici pe departe convinsă că eforturile mele au avut încă vreun ecou. Și, cum eu pun pasiune în orice fac, trebuie să mă asigur că problema este rezolvată corespunzător, Așadar, dacă nu mai auziți nimic de mine, e foarte probabil să fi fost linșată. Pfff!! Glumesc! Ați auzit voi de drac mort? 😂😂😂
Totuși, înainte să purceadă și Bițișor în colimatorul meu, trebuie să aduc câteva argumente în apărarea mea (în afară de scurta caracterizare de la debut), și anume: o nouă dietă (care, pe lângă satisfacții majore îmi aduce și frustrări la fel de importante, pentru că, dacă ar fi după mine, eu aș mânca și asfalt), încercarea (din păcate nereușită) de a renunța la fumat (simpla idee provocându-mi stări paroxistice de panică și de nervi în cap) și (atenție, doamnele și domnișoarele decente și devreme acasă sunt rugate să-și acopere ochii, pentru că sigur dânsele nu au experimentat așa ceva, pe motiv că sunt extraterestre) vestitul sindrom PMS (ăla din filmele americane, că la noi femeile în general sunt serioase, nu ca apucatele alea), care te face să devii și mai isterică, și mai mofturoasă, și mai schimbătoare decât de obicei.
Așadar, dacă există cineva care vrea și poate să înțeleagă femeia, revin cu rugămintea de mai sus. 😂😂😂
Haide bine pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...