duminică, 12 august 2018

Dacă prostia ar durea...

Hei Mărkuleți! 
Cred că în postarea de azi o să împușc mai mulți iepuri dintr-un foc, sau fac un 3 în 1, CA CAFEAUA. 😂Mai exact, acum ceva vreme o doamnă de etnie maghiară (specific asta pentru că important, pe mine una m-a impresiont faptul că vorbește și scrie muuult mai bine/corect decât mulți dintre noi, băștinașii) - al cărei nume nu l-am reținut, că am o mare problemă cu asta, nu țin minte cum te cheamă decât după ce te întreb de vreo cinci ori - mi-a sugerat să scriu despre recunoștință. O s-o fac fugitiv acum (poate pe viitor o să dezvolt), că de fapt altundeva vreau să ajung. 😁 Când folosesc termenul ăsta îmi vin în minte, printre alte câteva lucruri, puținii OAMENI faini pe care i-am cunoscut eu în cei douăzeci de ani de când "mi-am luat zborul". Și pentru care spun "Mulțumesc!".
Printre ei se numără prietenul Răzvan (și mă apropii de subiect, promit 😂), un tip pe care l-am îndrăgit de la prima vedere (și e musai să vă povestesc odată cum ne-am împrietenit, că io și-acum mă mir cum de nu mi-a scăpat vreo două perechi de palme 😂😂😂). Omul e...un pic vedetă, cum ne place nouă să spunem. Și cum îl mai tachinez eu. Dar nu în sensul ironic al cuvântului. Adică este o persoană destul de publică, doar că fără "arfe" (p'asta am învățat-o "acilea" în Muntenia 🤣🤣🤣). Deloc!
Și uite-așa navigam eu azi pe FB și dau peste o postare de-a lui. Mai exact o poză făcută împreună cu nașul (dânsului). Nu știu ce-mi veni, că deschid și comentariile (de obicei nu o fac). Și văd surprinsă cum "doamna" din poza de final îl întreabă ceva de genul: "Voi nu ieșiți în piață, putorilor?". El îi răspunde mult prea amabil că nu tolerează acest limbaj pe pagina lui, și de-aici conversația devine interesantă. Cucoana consideră că, dacă este mai în etate, își poate permite să folosească orice exprimare dorește în "arealul" unei persoane pe care nici măcar n-o cunoaște. Și faptul că trăiește în New Zeland (atenție, NU Noua Zeelandă!!!!) îi scuză greșelile de ortografie și pocirea nerușinată a limbii române. "Dăăă!!! Proștilor care sunteți! E normal să uiți gramatica de-a cincea dacă ai plecat din țara-mumă! Pfff! Cu cine-mi bat eu capul!!!" (notă: asta-mi imaginez eu că ar fi gândit "doamna" dacă în capul dânsei s-ar produce asemenea fenomene; dar nu-i pericol 😁). Și încă ceva, tot de la individă "citire": pe măsură ce înaintezi în vârstă, îți mai pierzi din cei șapte ani de-acasă. Logic, nu? De cât îmbătrânești, de-aia îți e permis să fii nesimțit/ă. Știe ea madam, diva din insulele Pacificului! 😀😀😀 Păi tu tanti fă cucoană bre, și eu am început să adun ani în spinare, așa că o să-ți spun cu tot sufletul și cu gura plină 😂😂😂: "Ești deosebit de foarte super mega proastă! Și-a naibii, mai dai și pe dinafară, hoașcă analfabetă!!!". Aaahhhh! Ce bine a fost! Hai, că sigur o să devii vedetă, sirenă mititică ce ești!!! 😂😂😂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...