miercuri, 24 octombrie 2018

Autiștii iubirii

Bună dimi, dragilor! Haideți să mai vedem și astăzi cum e cu iubirea asta, bat-o vina... E binecuvântare sau blestem?... 

Autiștii iubirii... Unde dragoste nu e nimic nu e...
Sunt mii de lucruri frumoase care ne pot face fericiți...
Dar noi vedem fericirea exclusiv în iubire - iubirea e singura noastră dorință, singura noastră năzuință, singura rațiune de a fi... Nu ne vom găsi liniștea și fericirea decât atunci când vom iubi și vom fi iubiți ...
Până atunci soarele va răsări și va apune fără noi, stelele vor cădea fără ca noi să le vedem, iarba va crește inutil , florile se vor ofili , păsările se vor roti în înalt degeaba, frunzele vor cădea vestejite, vântul se va zbate degeaba în ramuri, ploi și ninsori vor cădea fără ca noi să observăm , anotimpuri vor veni și vor trece peste noi, cui îi pasă, noi suntem triști, dezamăgiți și orbi din cauză că avem ori că nu avem iubire, că am avut ori că nu am avut  iubire, că suntem sau nu suntem iubiți... Căutăm iubirea fără să  o găsim, iar când o găsim nu știm să o prețuim, nu știm ce să facem cu ea... Alergăm disperați după iubiri imposibile, după iubiri iluzorii, după iubiri toxice și nu vedem iubirea de lângă noi... Alergăm după oameni care nu ne vor, după oameni ce ne ignoră, după oameni ce ne fac rău și ignorăm oamenii ce ne doresc și ne iubesc... Suntem disperați după iubire, suntem disperați după atenție... Suntem robii iubirii, suntem sclavii ei.. Suntem condamnați la iubire... Condamnați să o căutăm, condamnați să suferim dacă nu o găsim, dar mai ales dacă o găsim ...
Iubiți-vă mult! Iubiți -vă dar nu uitați nici de restul lucrurilor frumoase ce ne înconjoară... (Dr. Love)

Dragii mei, trebuie să-i facem ceva prietenului nostru ca să-l scoatem din starea de pesimism în care a picat, că mie nu-mi place!!!
Păi cum așa colega...suntem condamnați să iubim? Păi tu, doctorul iubirii, ne spui că iubirea e un fel de blestem???!! Că iubirea aduce suferință??!! Că o să plângem lacrimi amare și dacă n-o aflăm, dar mai ales dacă o aflăm??!! Oooofff! Veața mea!!!! Așa e, omul mai și plânge din iubire, dar mai și râde, să știi! 
Și, oricât ne-am bucura de lucrurile mici, de zi cu zi, așa suntem noi setați. Să căutăm iubire. Nebuna asta să ne împlinească, să ne facă să plutim, să ne poarte de la extaz la agonie și înapoi, iar și iar...
Dragilor, eu iubesc să iubesc! Nu știu cum să trăiesc altfel. Iubesc viața, așa cum e ea, câteodată fată fină, câteodată o panaramă... Iubesc cerul, și natura, și oamenii, și câinii (i-aș lua pe toți acasă), și marea, și... Le iubesc pe toate și când simt că tot universul apasă pe umerii mei! N-aș renunța la nimic! Dar iubesc și iubirea... Și iubesc să-l iubesc pe el! Și când l-aș da de pământ, și când face el asta cu mine, și când mă ține-n brațe și când e departe...și când mă sărută și când mă alungă...iubesc să-l iubesc!
Asta mă face sclavă? Nicidecum! Asta mă face slabă? Deloc! Dimpotrivă! Mă bucur puțin mai mult de tot ce e frumos în lumea asta mare? Florile miros mai bine și cerul e mai albastru cu el lângă mine? Daaa! Asta sunt și ăștia suntem, prieteni! Avem nevoie de el/ea în viața noastră ca totul să capete alt sens! 
Dragilor, iubiți! Iubiți că e frumos! Iubiți-vă pe voi, iubiți stelele, și luna, și soarele, și copacii și florile, și căutați-l și pe cel care le iubește la fel ca voi! Și apoi iubiți-le împreună, și iubiți-vă unul pe altul! Iubiți-vă mult!

4 comentarii:

  1. Numele meu este Hidago Daniel. Am făcut o promisiune să le spun altora lucrarea minunată a celui care a adus-o înapoi pe fosta mea iubită. El este DR.WEALTHY, care este medic de vrăji și a fost capabil să-mi readucă fostul meu. Fostul meu m-a părăsit chiar în ziua în care și-a întâlnit prietenul în locul meu, din care, fără să știu ea, n-am avut nicio legătură cu ea. S-a înfuriat chiar la vederea prietenului și am fost confuză dacă inițial era înnebunită cu ea. Zile în săptămâni și săptămâni în luni, fosta mea iubită nu mi-a spus niciun cuvânt în timp ce a plecat. Ce făceam? Așa am luat legătura cu DR.WEALTHY pe Internet, care după câteva proceduri și progrese, mi-a readus fostul meu. Cuvintele nu sunt suficiente pentru a-mi exprima sentimentele și ceea ce DR.WEALTHY a făcut pentru mine. A ridicat cu adevărat o sarcină grea de pe pieptul meu. Pentru toți cei de acolo, vă rugăm să nu credeți că situația dvs. este prea primitivă sau prea grea și complicată pentru ca cineva să o înțeleagă. Contactați DR.WEALTHY și găsiți din nou bucuria, contactați-l; wealthylovespell@gmail.com vorbești și cu el la +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă numesc Elena Branko și iubitul meu s-a despărțit de mine acum 2 luni pentru că a simțit că îl înșel cu prietenul meu de sex masculin, am încercat să-i explic totul dar el și-a plătit urechile surde, am fost devastată emoțional pentru că iubeam el atât de mult până am văzut o postare pe internet despre DR DAWN ACUNA, care ajută oamenii să-și recapete iubitul pierdut, la început m-am îndoit că este adevărat pentru că nu am crezut niciodată astfel de lucruri dar am decis să încerc, am contactat-o ​​și ea mi-a spus ce sa fac si am facut-o si apoi mi-a facut o vraja de dragoste, mi-a restabilit relatia in 48 de ore si iubitul meu a sunat si a implorat sa se impace din nou cu mine daca ai nevoie de ajutor in remedierea unei probleme intr-o relatie sau casnicie.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei să anulezi un blestem.
    Și mai multe, contactați-o pentru ajutor: e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...