miercuri, 24 octombrie 2018

Sfaturi degeaba

Bună dimi, dragilor! Astăzi fără romantism, fără dulcegării, că dați în diabet Doamne fer și e periculos! Astăzi suntem toți masculi pragmatici!

Bună dimineața prieteni...Din ciclul - sfaturi degeaba, sfaturi inutile... Cum  să faceți sex fără să  vă îndrăgostiți ( în caz că veți face vreodată, doamne ferește, oricum voi faceți dragoste și oricum voi puneți suflet în orice relație... Și nu o zic deloc la mișto, cel puțin eu nu am reușit nimic cu mici o femeie real ori virtual până nu i - am intrat mai întâi în minte și în suflet... Și ca să - mi arate sânii la web vreo bunaciune a trebuit să dezvolt mai întâi chimie cu ea... Pentru că totul e chimie... Iubirea e chimie ...dragostea e chimie ...sexul e chimie ... Toate determină secreția de endorfine ( hormonii plăcerii ) in creier , toate dau dependență ... După o partidă bună de sex ( n.b.-nu cu soțul ori cu soția, s-o ție Dumnezeu ) esti full de endorfine ...Acestea vor dispărea in câteva ore sau zile ...Cu o singură condiție -să nu te mai gândești la celălalt , să  nu -l cauți toată ziua la telefon , sa nu emojionezi cu el pe net mereu ... Să dai timp creierului să se liniștească ...Dacă în schimb odată despărțit de partener începi ofensiva emoțională ( telefoane , mesaje , convorbiri cu orele , discuții interminabile pe net de dimineata devreme până in noapte târziu ) nivelul endorfinelor nu numai că nu scade , dar va crește si va apărea dependența , nevoia de a vorbi cu celalalt , de a-l auzi , de a-l vedea , de a-l întâlni iar si iar ... Asta deja e iubire , asta deja e dor , asta deja e suferință, asta deja e boală ...Daca partenerul e aproape , răspunde cu aceasi intensitate la emoția ta e totul in regulă , poți trai o frumoasă poveste de iubire combinată cu sex de calitate, poți da satisfacție atât trupului cât și sufletului, poți satisface atât capul de jos cât și pe cel de sus ... Dar daca partenerul este la distanță , este mai rece , te ignoră cu bună știință sau din motive obiective si nu vă puteți vedea atât de des cât ți -ai dori ai deja o problemă ,ai o suferință , ai o dragoste toxică ... ( Gogu Sex' ologu )                              
PS - uite eu am trăit o frumoasă poveste de dragoste reală și virtuală cu o fată din listă dar din motive obiective, independente de voința noastră nu ne mai putem întâlni real... Atunci am hotărât de comun acord ca nici aici să nu mai dezvoltăm emoție, să nu mai emojionăm ca să nu suferim...

Dragelor, dacă am înțeles eu bine, azi învățăm despre cum să ne f.tem fără să ne îndrăgostim. Valabil doar pentru noi, doamnelor, că dumnealor oricum fac asta în mod natural, cu titlu de regulă. :) De fapt, valabil doar pentru voi, că eu am prestat la viața mea și sex fără sentimente, doar v-am spus că am fost o panaramă! Acum nu mai sunt, îs femeie serioasă. :)))) O să vă povestesc și cum am făcut, poate vă va fi de folos pe viitor. Nu cum am făcut sex, nu vă speriați, ci doar cum am reușit să fie fără sentimente. :))
Așadar, sfatul lui Dr. Love (pardon, obișnuința, azi e doar Gogu...), așa cum l-am perceput eu, cu frivolitatea care mă caracterizează de multe ori, este să nu dați apă la moară endorfinelor pe care le secretă creierul vostru după ce v-o trageți. Adică să deveniți cu toatele bărbați, să vă f.teți măi-măi, după care să vă ridicați, să vă trageți fustița în jos și s-o tirați de unde ați venit. Neeext!
Dar ce dracu' vă faceți voi că ați primit povața asta cam târziu... Deja v-ați îndrăgostit! Băi, eu cred că voi vă nașteți gata îndrăgostite de fapt și cu endorfinele slobode prin cap și prin suflet.Și le mai și alimentați! Și-atunci e normal că nu știți să faceți decât dragoste, nu și sex! 
Băi fetelor...cât de complicate și pretențioase sunteți... Păi ce naiba vă trebuie vouă atâta chimie ca să vă arătați țâțele la web unuia sau altuia? Ați schimbat două vorbe cu individul? Ce vă trebuie mai mult??!! Declarații de dragoste?!? Doar nu puneți botul la vrăjeala domnului care nu-și poate arăta, din motive doar de el știute fața, dar vă cere vouă să vă aruncați de pe voi textila! Lăsați-o naibii de chimie, treceți direct la fizică, adică la frecare! Și arătați-i omului ce vrea, să poată să facă și el același lucru (la fizică mă refer)! 
Deci, dragelor, dacă veți avea vreodată marele noroc să picați într-o p...poză fără să vă fi îndrăgostit în prealabil, atunci, ca să puteți menține această stare de ne-îndrăgosteală și după, nu aveți de făcut decât să vă f.teți bini di tăt, după care să vă vedeți liniștite de treburile voastre. Morții cu morții, și vii cu vii, CA CUM s-ar spune! NU vă mai gândiți, că dacă o faceți, o să mai vreți! Și dacă o să mai vreți, o să îl căutați! Și dacă îl căutați, o să-l gasiți! Și dacă-l găsiți, ori mai vrea și el și atunci CLAR vă îndrăgostiți, că nu aveți atâta putere să v-o trageți de două ori cu același nene și să nu vreți să-l luați de soț, ori nu mai vrea și-atunci o să ramâneți bocind, cu perna în brațe și mângâind cutele pe care le-a făcut cerceaful sub mișcările lui senzuale de dat din posterior!
V-am promis că o să vă spun și cum am făcut eu sex fără să vreau să iau golanul acasă. Vaaaai...ce rușinată sunt!... Pur și simplu! Știam că dacă mă voi îndrăgosti de el inevitabil voi suferi, din n motive care nu sunt concludente acum, dar, pentru că îmi plăcea, mă atrăgea, am făcut sex. Mult! Și n-am plecat nici eu nici el după finalizarea actului. Mai rămâneam de povești! Mai ieșeam și în oraș... Îi cunoșteam și prietenii... Și pe mă-sa... :) Da' să mor dacă ne-am iubit! Ne îndrăgeam, ne respectam, ne admiram reciproc...și cam atât. Deci...se poate! Endorfinele au fost la locul lor, în cușcă! 
Deci, stimate doamne...nu știu dacă ați înțeles ceva din acest aproape pamflet, nu știu dacă vă doriți să faceți sex fără să vă îndrăgostiți au ba (fiecare cu...treaba dânsei), sau dacă ați făcut-o deja (Doamne ferește!!!), dar în caz că o să poftiți la asta vreodată, poate vă vor fi de folos sfaturile noastre avizate. :)))
F.teți-vă mult și fără sentimente!

2 comentarii:

  1. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...