joi, 25 octombrie 2018

Final

Vă mulțumim prieteni că ați fost alături de noi prin meandrele iubirii încercând să punem puțină ordine în acest haos divin... Am înțeles că iubirea e o găselniță, e un truc al mamei natură  pentru a pune alături doi străini,un bărbat și femeie, în a-i lega cu fire nevăzute de emoție și tandrețe, cu scopul de a procrea și a duce mai departe specia homo sapiens Facebookus... Și nu face asta doar cu noi, cu oamenii, o face cu toate speciile pământului care se înmulțesc sexuat...
De când  e lumea si pământul  totul  se învârte  in jurul  ...p...iubirii  ...
Tot ce se se întâmplă de milioane de ani  are drept  scop  suprem  perpetuarea  speciilor ...
Credeti  că găina  face ouă  pentru micul nostru dejun  ?!
Nu fomistii mei dragi , ea nu vrea asta , ea vrea puișori  mici si pufoși...
Credeti  ca visinul  face fructe  ca să bem noi visinată  ?!
Nu bețivanii mei  dragi  ...el vrea să vadă in jurul lui noi pomișori...
Credeți  că albina  adună   mierea gram  cu gram  si suportă niște  trântori nesimțiți  ca să ne indulceasca nouă  ceaiul ? !
Nu diabeticii mei dragi  ea nu vrea decât  sa producă   noi albinuțe ...
Credeți  că vaca  dă  lapte , grâul  pâine  , hameiul bere , pepenele desfătare , peștele  icre negre de dragul  nostru  ?!
Nu gurmanzii mei  dragi ...toți si toate  vor doar  să se înmulțească ...Credeti  ca femeile  sunt  frumoase  si sexy   iar sexul este cea mai plăcută activitate umană (după pescuit, fotbal și bere) doar pentru plăcerea  bărbaților  ?!
Nu iubaretii mei  dragi  , natura  a lăsat  astfel lucrurile doar   ca să procreem , doar ca să ne înmulțim  ... Dacă la restul viețuitoarelor iubirea e simplă și doar în perioada de rut la mamifere , de depunere a icrelor la pești , de clocire a ouălelor la păsări, la om, datorită creierului evoluat, a sensibilității și gândirii abstracte iubirea a luat forme din cele mai complicate și mai sofisticate, a depășit cu mult scopul strict și simplu de procreiere...Astfel, iubirea a devenit unicul nostru scop, singura noastră rațiune de a fi, a devenit sinonimă cu fericirea, a devenit emoția supremă, a devenit sursa noastră de bucurie și frumos dar și coșmarul nostru... Pentru că iubirea nu e mereu frumoasă, nu e mereu bucurie, de multe ori e însoțită de lacrimi și tristețe... Chiar dacă a fost cântată de poeți și trubaduri din cele mai vechi timpuri iubirea nu e poezie, nu e ceva abstract, nu e o boare, nu e un nor ce te învăluie, este al naibii de concretă... Ea are niște centri ce o nasc și o cresc, o coordonează, o întrețin ori o ucid... Centrii iubirii chiar există în lobii prefrontali și ca orice organ au nevoie de întreținere... Ei trebuie antrenați ca fesierii, nu cu exerciții fizice ci cu flotări emoționale... Sub influența stimulilor erotici ei secretă hormonii iubirii, endorfinele, substanțele fericirii sau drogurile iubirii... De ce droguri?! Pentru că prezența lor în corp ne dau fenomene de bucurie și fericire, creează dependență iar lipsa lor dă sevraj... Din păcate nu toți oamenii pot sinteza chimia iubirii cum nu toți oamenii  pot dezvolta chimia compasiunii... De aici marea diferență dintre noi, așa se explică de ce unii se pot îndrăgosti ușor, se pot îndrăgosti de mai multe ori în timp ce alții nu se pot iubi nici măcar pe ei înșiși... Iubirea are mai multe faze în funcție de cantitatea de endorfine din creier - faza (etapa) de îndrăgosteală, când hormonul bate neuronul,,, săptămâna oarbă ",,, luna de miere" acea perioadă când înnebunești, fugi de acasă, lași tot și pleci cu iubi în lume... Nu e nici o exagerare în a descrie indragosteala ca o nebunie temporară, în acea perioadă sub asaltul endorfinelor creierul se edematiaza, unele funcții ca sensibilitatea și emoția cresc în timp ce altele ca atenția și capacitatea de a discerne scade... În această etapă facem cele mai proaste alegeri, cele mai neînțelese gesturi și cele mai controversate acțiuni... Din fericire  această etapă trece relativ repede, durează câteva luni pană la doi ani după care secreția de endorfine scade, creierul își revine la funcționalitatea normală și putem sa vedem ce am ales și ce tâmpenii am făcut în numele iubirii... Iubirea propriu zisă este ceea ce rămâne după indragosteala, este etapa de iubire calmă, caldă, de iubire combinată cu atașamente de tot felul, de dependențe de tot felul față de omul iubit, se completează cu respectul, cu admirația, cu grija, cu compasiunea față de celălalt...Această etapă de iubire calmă, înțeleaptă, reciproc oferită si primită de cei doi este răsplătită cu fructul dragostei lor, este răsplătită cu copiii ce vin în viața lor ca premiul suprem al iubirii, ce vin ca o binecuvântare ... Depinde de cei doi, depinde de bunul simț , de dorința  de fi împreună, de puterea lor de a trece peste provocări, de capacitatea lor de a vedea ce ii apropie și nu ce ii separă, de arta  conviețuirii în doi dacă iubirea lor va rezista trecerii timpului, dacă iubirea lor va rezista tentațiilor de tot felul, dacă iubirea lor va rezista rutinei și erodării inevitabile... Depinde de ei dacă vor îmbătrâni frumos împreună și dacă povestea lor de dragoste se va sfârși frumos ca toate poveștile -,, și au trăit fericiți până ce moartea i - a despărțit "... Și am încălecat pe - o șa, și v - am spus iubirea așa...Iubiți - vă mult!!!( Dr. Love)

3 comentarii:

  1. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi foarte bucuroasă din viața mea datorită ajutorului pe care mi l-a oferit Dr.saguru, ajutându-mă să-mi revin fostul soț cu vraja sa magică și de dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de groaznic, pentru că soțul meu mă înșela cu adevărat și căuta un divorț, dar când am dat peste e-mail pe Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și recupereze fostul și ajută la remedierea relației. și face oamenii să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea și apoi am căutat ajutorul lui, dar spre surprinderea mea, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată că acum sărbătoresc, pentru că Sotul meu s-a schimbat total în bine. Întotdeauna vrea să fie alături de mine și nu poate face nimic g fără prezentul meu. Mă bucur cu adevărat căsnicia mea, ce sărbătoare grozavă. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr.saguru este cu adevărat un adevărat joc de vrăji. ESTE NEVOIE DE AJUTĂ CÂND DOCTORUL DE CONTACT SAGURU ACUM VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema ta și te face să te simți fericit în relația ta. Și de asemenea este perfect în 1 LOVE SPELL 2 WIN EX BACK 3 FRUITUL WOMBULUI 4 PROMOVARE Vrăji 5 PROTECȚIE VOSTRIE 6 VOSTURĂ DE AFACERI 7 BUN VOC DE JOC 8 VÂNZARE DE LOTERIE ȘI CAZ DE CURTE.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă numesc Elena Branko și iubitul meu s-a despărțit de mine acum 2 luni pentru că a simțit că îl înșel cu prietenul meu de sex masculin, am încercat să-i explic totul dar el și-a plătit urechile surde, am fost devastată emoțional pentru că iubeam el atât de mult până am văzut o postare pe internet despre DR DAWN ACUNA, care ajută oamenii să-și recapete iubitul pierdut, la început m-am îndoit că este adevărat pentru că nu am crezut niciodată astfel de lucruri dar am decis să încerc, am contactat-o ​​și ea mi-a spus ce sa fac si am facut-o si apoi mi-a facut o vraja de dragoste, mi-a restabilit relatia in 48 de ore si iubitul meu a sunat si a implorat sa se impace din nou cu mine daca ai nevoie de ajutor in remedierea unei probleme intr-o relatie sau casnicie.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei să anulezi un blestem.
    Și mai multe, contactați-o pentru ajutor: e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...