joi, 25 octombrie 2018

Întrebări fără răspuns


Bună dimi, dragilor. Aproape pe final de iubire, o scurtă recapitulare, ce ziceți?...

Bună dimineața prieteni... Iubesc deci exist... Gânduri despre iubire, de fapt întrebări fără  răspuns...
Este un fapt real, un fapt dovedit, un fapt simțit de fiecare dintre noi - în ziua de azi iubirea nu durează, relațiile nu durează, căsniciile nu durează...
De ce dispare iubirea, de ce dispare emoția, de ce dispare atracția dintre parteneri, de ce căsniciile eșuează în rutină, de ce se înșeală  partenerii, de ce o căsnicie ajunge o temniță  a sufletelor, de ce apare singurătatea în doi, de ce iubiții  de altădată devin indiferenți sau chiar dușmani, de ce ajung  să-și caute fiecare fericirea aiurea, în afara cuplului?! Iată câteva întrebări pe care fiecare dintre noi ni le-am pus...
Cine e de vină, cine a greșit, unde s-a greșit, când s-a greșit?! Sunt alte întrebări ce frământă cuplurile... Bărbații dau vina pe femei, femeile acuză bărbații...
Fiecare caută vina la celălalt în loc să se uite în propria conștiință, în loc să se întrebe dacă a făcut totul pentru iubirea lui, dacă a luptat destul, dacă s-a implicat îndeajuns, dacă a oferit totul, dacă a știut sa iubească, dacă a știut să ierte, dacă a știut să treacă peste momentele grele, dacă a știut să întindă mâna împăcării, dacă a știut să treacă peste orgolii, dacă a fost destul de bun, destul de tandru, destul de iubitor...
Sunt întrebări retorice, întrebări degeaba și târzii, întrebări fără răspuns... Dar dacă totuși vrem un răspuns la toate astea ar trebui sa ne uităm fiecare în oglindă, să ne uităm fiecare în propria conștiință, să ne uităm fiecare în sufletul propriu... (Dr.Love)

Dragilor, Dr. Love le spune din nou, întrebări fără răspuns… Dar tot el ne arată parcă și unde am putea să-l găsim… Sau mi se pare mie?...
Da! Ați ghicit! E treaba de la final, cea cu oglinda… Ce simplu, nu?! Pe naiba!!! E al dracu’ de dificil! Să te privești tu pe tine, pe interior! Dar asta ar trebui să facem, zic și eu… Că altfel o să îmbătrânim lamentându-ne că ne-a crăpat iubirea, că ne-a intrat emoția în comă, că ne e căsnicia o cușcă încuiată pe dinafară și cheia e la stăpân, care al naibii nu vrea să ne-o dea, că suntem singuri și triști, că ne trezim în pat cu dușmanul, că ne-o tragem din an în Paște și atunci din obligație, că oricum nu ne mai place, că ne înșeală bărbatul sau, de ce nu (șoc și groază!!!) femeia… O să ajungem la capăt de drum cu aceleași întrebări existențiale la care n-a vrut nimeni să ne ofere vreun răspuns…
Păi cine să poată s-o facă?!? Altcineva decât noi?!? Cine să știe ce e în capul nostru de ne transformăm, ca-n filmele SF?!?
Știu, prieteni, asumarea responsabilității e lucru taaare complicat! Produce discomfort, te forțează să faci planuri cu tine, să iei măsuri… Neee… Nu rentează… Mai bine găsim vinovatul în altă parte… E mai simplu! Că noi n-avem cum să greșim! E clar că celălalt a comis-o! Și atunci trebuie să sufere! Și noi pe lângă el, probabil din spirit de solidaritate!
Sau, și mai facil, haideți să dăm vina pe destin! Pe fatalitate! Așa a fost să fie… Așa a vrut Dumnezeu, mai țineți minte?... Dați-l încolo de liber arbitru, că nu jucăm fotbal! Jucăm roluri de fericiți! Iubiți-vă mult! Măcar de ochii lumii!

4 comentarii:

  1. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi foarte bucuroasă din viața mea datorită ajutorului pe care mi l-a oferit Dr.saguru, ajutându-mă să-mi revin fostul soț cu vraja sa magică și de dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de groaznic, pentru că soțul meu mă înșela cu adevărat și căuta un divorț, dar când am dat peste e-mail pe Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și recupereze fostul și ajută la remedierea relației. și face oamenii să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea și apoi am căutat ajutorul lui, dar spre surprinderea mea, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată că acum sărbătoresc, pentru că Sotul meu s-a schimbat total în bine. Întotdeauna vrea să fie alături de mine și nu poate face nimic g fără prezentul meu. Mă bucur cu adevărat căsnicia mea, ce sărbătoare grozavă. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr.saguru este cu adevărat un adevărat joc de vrăji. ESTE NEVOIE DE AJUTĂ CÂND DOCTORUL DE CONTACT SAGURU ACUM VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema ta și te face să te simți fericit în relația ta. Și de asemenea este perfect în 1 LOVE SPELL 2 WIN EX BACK 3 FRUITUL WOMBULUI 4 PROMOVARE Vrăji 5 PROTECȚIE VOSTRIE 6 VOSTURĂ DE AFACERI 7 BUN VOC DE JOC 8 VÂNZARE DE LOTERIE ȘI CAZ DE CURTE.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală.
    *Dacă vrei noroc în viața ta.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
    : e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă numesc Elena Branko și iubitul meu s-a despărțit de mine acum 2 luni pentru că a simțit că îl înșel cu prietenul meu de sex masculin, am încercat să-i explic totul dar el și-a plătit urechile surde, am fost devastată emoțional pentru că iubeam el atât de mult până am văzut o postare pe internet despre DR DAWN ACUNA, care ajută oamenii să-și recapete iubitul pierdut, la început m-am îndoit că este adevărat pentru că nu am crezut niciodată astfel de lucruri dar am decis să încerc, am contactat-o ​​și ea mi-a spus ce sa fac si am facut-o si apoi mi-a facut o vraja de dragoste, mi-a restabilit relatia in 48 de ore si iubitul meu a sunat si a implorat sa se impace din nou cu mine daca ai nevoie de ajutor in remedierea unei probleme intr-o relatie sau casnicie.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei să anulezi un blestem.
    Și mai multe, contactați-o pentru ajutor: e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...