joi, 25 octombrie 2018

Gânduri despre iubire

Bună dimi, dragilor! Mai zicem despre iubire? Sau n-aveți dispoziție de iubit? 😊 Haideți, promitem că nu mai durează mult...😂😂😂

Bună dimineața prieteni... Gânduri despre iubire... Cine și ce mai distruge iubirea... Iubirea nu e doar despre noi, e despre noi împreună cu celălalt ... Iubirea nu e despre nevoile noastre egoiste este despre disponibilitatea de a fi alături de celălalt la bine și la greu... Iubirea este despre puterea de a  uita de tine de dragul celuilalt...Iubirea nu e din când în când, când ai tu chef ori bună dispoziție, este mereu, este când ești trist dar și când ești vesel... Iubirea nu e pe ore ori pe zile, nu poți iubi seara și a doua zi să - i spui celuilalt că gata, s - a terminat, că ai visat tu urât și te - ai trezit cu curu 'n sus... Nu poți să îi spui seara partenerului că îl iubești de mori iar a doua zi să - i transmiți rece că nu te mai simți iubită...Iubirea e sau nu e...O ai sau nu o ai... Restul sunt mofturi, păreri ori autosugestie, emoție autoindusă de stări trecătoare ori instabilitate emoțională ...În general femeile practică această,, alba neagra "cu iubitul lor, din dorința subconștientă de a verifica, de a reconfirma iubirea lui... Lor le spun că această practică  e dăunătoare și neproductivă , le face mult rău lor și iubirii lor... Nimic nu distruge iubirea ca nesiguranța, ca provizoratul ori ca joaca asta de plec ca să am de unde să mă întorc, plec ca să mă chemi înapoi, ne certăm de dragul împăcării... In iubire nu poți doar să primești ...Trebuie să și oferi la rândul tău ...
In iubire nu poți doar să oferi ...Trebuie să și primești la rândul tău ...Iubirea este bucurie , emoție si frumos , este tandrețe si mângâiere  reciproc oferită si acceptată ...Emoția sufletului trebuie susținută de bucuria trupului altfel se pierde...Iubirea nu poate trăi fără câteva elemente esențiale ce apropie oamenii în cuplu - încredere, sinceritate, comunicare... Femeia are darul de a amplifica și a da dimensiuni apocaliptice temerilor și fricilor de tot felul ce o animă în legătură cu bărbatul ei... Sunt destule femei absurde care își cer atât de vocal drepturile fără a face o cât de mică analiză înainte de a lansa acuze ... Sunt destule femei exagerate cărora dacă nu poți să le oferi atenție o dată nu le - ai oferit - o niciodată, dacă nu le - ai putut ține în brațe când au avut ele nevoie rup logodna renunțând la tot... Dar eu cred că nici femeia nu e absurdă în cererile, în temerile și în suspiciunile ei... Bărbatul e cel care ii dă o mie de motive să se îndoiască de el la fel cum bărbatul ii poate da încrederea care o eliberează de frici...Dar mai cred că nici bărbatul nu e atât de rău și de indiferent încât să își neglijeze femeia cu bună știință, pur și simplu se ia cu munca, cu goana după existența de zi cu zi, cu goana noastră nebună către nicăieri după funcții, demnități și averi... Între cei doi se creează un cerc vicios pe care doar comunicarea și sinceritatea îl poate rupe... Și astfel ajungem la factorul timp care distruge mai multe relații decât ne putem închipui noi... Degeaba ii duci dorul, degeaba ii dai din cand în când mesaje ori telefoane, dacă nu ai efectiv timp pentru celălalt îl pierzi mai devreme ori mai târziu... Și astfel ajungem la factorul distanță care la rândul lui distruge multe familii... Avem  mii de exemple lângă noi de drame familiale ce se întâmplă datorită nevoii de a pleca departe de omul iubit în căutarea norocului și a unui trai decent dar riscând să îți pierzi iubirea... Și astfel ajungem la condițiile de viață, la condițiile politice și sociale în care trăim, ajungem la lipsa locurilor de muncă, la munca prost plătită și la sărăcia care la rândul ei distruge familii... Și de la sărăcie ajungem la violență, la alcoolism, la abandon... În concluzie -,, iubirea învinge tot" e doar o lozincă feisbuc, soarta ei depinde de zeci de factori care de multe ori nu mai depind de noi... În concluzie - iubirea e frumoasă dar atât de greu de păstrat... Iubiți - vă mult!!! (Dr. Love)

Dr. Love iar a fost inspirat, eu pic iar pe locul 2...să repet doar ce-a zis el...😃 Păi e corect așa?... Să mă faci să las impresia că n-am învățat lecția colega, și trebuie să copii de la tine?...😜
Dragilor, csf...ncsf...sunt de acord cu Dan! Nu prea-mi convine, dar sunt! 😂
Iubirea nu e despre noi... Păi nu? Asta cred că e esența acestui minunat "fenomen". În iubire sunt musai doi!!! Chiar dacă unul e doar în mintea ta, tot doi sunt! 😉 Că trebuie să-ți îndrepți către cineva iubirea, nu? E exact ca în comunicare. Există un transmițător și un receptor. Și tot ca în comunicare, corectitudinea și veridicitatea sunt date în primul rând de modul în care transmitem, și de ce transmitem! 
Am văzut până acum în ce fel iubesc femeile, cum iubesc bărbații... Dar noi credem că n-ar strica să reluăm puțin, ca să sedimentăm informația. Cel puțin eu sunt ferm convinsă de asta! Și, dacă mă gândesc mai bine, nu cred că e o reluare, pentru că voi vorbi cred mai mult de ce NU e iubirea, de ce n-ar trebui să facem într-o iubire, ce-ar trebui să evităm... 
Dragilor, sunt în primul rând sfaturi degeaba pentru mine. 😃 Dar încă mai sper că dacă le pun pe "hârtie", la un moment dat o să le și aplic. 😉 Știți vorba aia: încercarea moarte (n-)are? Promit că vă țin la curent și cu rezultatul la final. La pauză e 0:0. 😂
Nu, prieteni, nu sunt într-un război cu iubirea. Și dacă aș fi, aș vrea să câștige ea!!! Sunt într-o luptă cu mine, cu fițele, figurile și capriciile mele. 😊Care nu mă lasă de multe ori să iubesc așa cum știu eu, că știu...😃
Dragilor, e din nou despre mine, că mă regăsesc. Și dacă o faceți și unii dintre voi, cu atât mai bine! Luați aminte! 😉
Eu sunt genul de persoană care pune pasiune în tot ce face. În ORICE! Doar că pasiunea mea poate fi uneori distructivă. Așa-i și cu iubirea. Când iubesc, iubesc într-un ritm nebun, galopant, în viteza a 6-a!!! Și aștept ca și receptorul să facă asta! Și săracul încearcă...știu că încearcă! Dar uneori i se mai îneacă motorul, mai dă rateuri, că are doar 5 viteze, și unde la mine-i 6, la el e R (marșarier adică 🤣). Și-atunci să te ții...
Un pic de parodie, și puțin pamflet...garnisite cu o metaforă mai mult sau mai puțin reușită...ce încerc să fac este să vă dau exemplul meu, poate învățați ceva din el. Dar atenție, este AȘA NU, mai degrabă! 😂
Dragii mei, v-am mai spus! Eu iubesc! Iubesc de mor!!! Și dacă mor eu, îl omor și pe el, ca să rămânem împreună! 😃 
Gluma-i glumă...șaga-i șagă...dar sunt de acord cu Dr. Love. Iubirea nu-i pe intervale orare sau calendaristice. E sau nu e! Punct! Nu-i poți face un planning, indiferent cât ține ea de minte și nu de "pompă"... Eu știu asta...e teoria mea preferată! Pot scrie o carte și susține cursuri la cele mai prestigioase universități, apoi! 😂 Practica mă incomodează oleacă, acolo mai dau rateuri! Așa că, iubitule, citește bine asta, că te-ascult! 🤣 Și în diminețile când mă trezesc cu fața la cearceaf, și mârâi ca un câine turbat, deși seara m-ai lăsat o pisicuță blândă, să știi că te iubesc! Doar că am visat urât sau nu m-am odihnit corespunzător, și îmi ia ceva mai mult să mă conectez cu realitatea. Aia în care și tu mă iubești! Și când îți spun că nu mă mai simt iubită, că plec tai-tai să-l caut p'ăla care să mă iubească așa cum "merit", să știi că te iubesc! Dar mă alint! Că l-am găsit! Așa că unde naiba să plec??!! Că n-o pleca ursul de lângă miere...
Iubitule, sunt și eu un copil...îmi place să mă joc...vrei să te joci cu mine, sau tu te-ai făcut băiat mare și nu te mai joci de-a mama și de-a tata?...😂
Prieteni, dincolo de tenta de amuzament, adevărul e unul singur. Iubirea nu e o joacă. DOAR o joacă. Iubirea e emoție, și în principiu ar trebui să fie pozitivă. Iubirea nu-i un "du-te - vino", nu-i "dezbracă-te că te f.t, îmbracă-te că nu te mai f.t". E ori, ori! Ori te duci, ori stai! Ori de dezbraci și e cu finalizare, ori te îmbraci și e fără! 😉 Iubirea nu-i cu jumătăți de măsură, nu-i cu parcă da...dar parcă nu...
Da, eu mă regăsesc din păcate de multe ori în jocul ăla de-a alba-neagra menționat de Dan... Și știu că nu e bine, dar vorba lui: "Știu, și la ce m-ajută că știu...". Dar, cum speranța moare ultima, mai țin și eu de ea.. Și poate azi o să mă joc mai puțin de-a iubirea și doar o s-o arăt mai mult. Și poate mâine o să-mi iasă și mai bine...
Ce încerc de fapt să spun? Nu lăsați fricile, traumele trecutului, nesiguranța, să vă spună ce să faceți! Că vă spun tare prost! Și omoară iubirea! Întâi în celălalt! 😉 Vreți iubire? Cereți-o, dar subtil! N-o faceți țipând și bătând din picior! Că o să primiți fix...ce nu vă place! Credeți-mă, am încercat eu! 
Dragilor, vreți iubire? Oferiți-o! Vreți atenție? Oferiți-o! Vreți tandrețe, mângâiere, vorbe frumoase? Oferiți-le!!! Că de principiu, ce dai aia primești...
Dar stimați domni, destul cu mea culpa, treceți și voi în vizor!!! Știm că natura v-a lăsat mai pragmatici, mai reci, mai obiectivi... Știm și vă iubim așa! Dar uneori avem nevoie să vă vedem și latura feminină. Aia care-i mai slabă, mai romantică, mai visătoare... Și, mai mult decât orice, vrem să avem încredere în voi! Dar din păcate asta nu ține doar de noi! Ajutați-ne! Arătați-ne cum să facem asta! Că nu-i tocmai ușor! Și, la rândul vostru, aveți încredere în noi! Cu toanele, mofturile și capriciile noastre, când vă spunem că vă iubim, apoi să știți că e adevărat! Și v-o și arătăm, trebuie doar să deschideți ochii!!!
Și, dragi bărbați, Dr. Love vorbește de comunicare și sinceritate. Puteți face asta? Puteți vorbi cu noi? Ne puteți răspunde la întrebări? Cu franchețe? Fără frică? Pentru că și vouă vă e teamă, chiar dacă nu recunoașteți! Și voi preferați de multe ori zona de confort unei discuții edificatoare! Știți cât e de frustrantă replica "Lasă asta.. ", când încercăm să vă vorbim? Știți câte bariere pun, fără ca noi să ne dorim, subiectele tabu și tăcerile? Știți cum împing înapoi iubirea condițiile impuse? Spuneți-i unei femei că o iubiți, și îi dați voie să vă iubească numai dacă...și n-o să faceți decât să-i alimentați fricile și nesiguranța! Și nu mai e (doar) vina ei... Oricât v-ar iubi, oricât v-ar vrea aproape, oricât ar fi de dispusă să renunțe la ea pentru iubirea voastră, există riscul ca la un moment dat să obosească. Să renunțe la luptă, deși n-ar vrea, pentru că asta îi cereți... Nu prin vorbe, ci prin fapte! 
Dragilor, o fi cerere și ofertă, dacă așa vreți să îi spuneți... Dar sunteți dispuși să îi oferiți femeii căreia îi spuneți că o iubiți ceea ce îi pretindeți ei să vă dea? Încredere, respect, sinceritate? Suntem oameni, avem aceleași nevoi până la urmă...😉
Timpul?... Distanța?... Da, sunt factori care pot pune la încercare relațiile. Dar nu le distrug neapărat. Nu dacă cele de mai sus există! 
Lozincă sau nu, iubirea poate să învingă tot! Dacă e adevărată, dacă e sinceră, dacă nu-i doar o amăgire, dacă o simțim, dacă o oferim fără să punem condiții, și dacă o primim la fel. 
Și da, iubirea e greu de păstrat, că-i de genul feminin, și nu degeaba!!! Are nevoie de grijă, de atenție, de tandrețe, de fapte, nu doar de vorbe... Iubiți-vă mult!

6 comentarii:

  1. Numele meu este Lilian N. Aceasta este o zi foarte bucuroasă din viața mea datorită ajutorului pe care mi l-a oferit Dr.saguru, ajutându-mă să-mi revin fostul soț cu vraja sa magică și de dragoste. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de groaznic, pentru că soțul meu mă înșela cu adevărat și căuta un divorț, dar când am dat peste e-mail pe Dr.saguru pe internet despre cum a ajutat atât de mulți oameni să-și recupereze fostul și ajută la remedierea relației. și face oamenii să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea și apoi am căutat ajutorul lui, dar spre surprinderea mea, mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată că acum sărbătoresc, pentru că Sotul meu s-a schimbat total în bine. Întotdeauna vrea să fie alături de mine și nu poate face nimic g fără prezentul meu. Mă bucur cu adevărat căsnicia mea, ce sărbătoare grozavă. Voi continua să depun mărturie pe internet pentru că Dr.saguru este cu adevărat un adevărat joc de vrăji. ESTE NEVOIE DE AJUTĂ CÂND DOCTORUL DE CONTACT SAGURU ACUM VIA EMAIL: drsagurusolutions@gmail.com sau WhatsApp +2349037545183 El este singurul răspuns la problema ta și te face să te simți fericit în relația ta. Și de asemenea este perfect în 1 LOVE SPELL 2 WIN EX BACK 3 FRUITUL WOMBULUI 4 PROMOVARE Vrăji 5 PROTECȚIE VOSTRIE 6 VOSTURĂ DE AFACERI 7 BUN VOC DE JOC 8 VÂNZARE DE LOTERIE ȘI CAZ DE CURTE.

    RăspundețiȘtergere
  2. O dragoste puternică și puternică pentru a-ți câștiga fostul. Am decis că voi petrece toată ziua pe internet doar pentru a mă asigura că o mulțime de oameni sunt capabili să citească mărturisirile mele despre dr. ALAM, care este un caster puternic, după ce a fost abandonat de femeie. Am fost atât de singură în aceeași zi, încât am decis să verific netul pentru sfaturi despre relații, nu am știut niciodată că foaia de parcurs ar garanta revenirea soției mele. După ce am citit o mulțime de sfaturi despre cum să-mi restabilesc relația într-o cale mai bună, am descoperit că dr. AlAM a avut o mulțime de recomandări decât alți ortografi, așa că, cu asta, am decis că dr. ALAM este persoana potrivită care să mă ajute să mă întorc pe soția mea, iar eu l-am contactat pe dr. AlAm prin detaliile sale că am văzut pe internet și am fost atât de fericit că am ales să lucrez cu dr. ALAM, deoarece slujba lui a fost perfectă 100%, iar vraja mi-a readus-o pe soția mea cu ușurare rapidă, o puteți contacta acum pentru ajutor prin e-mail dralahalah@gmail.com sau sunați pe Whatsapp + 23480115720823 ..

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt atât de încântat încât căsătoria mea ruptă a fost restaurată, fostul meu soț este înapoi după ce mi-a lăsat pe mine și pe cei doi copii ai mei pentru o altă femeie, am fost atât de fericit să cunosc doctorul AlAM cum a ajutat mulți oameni să-și readucă iubitul, așa că am contactat-o pentru ajutor, așa mă ajută dr. ALAM să-mi readuc soțul .. O mulțumire mare pentru tine, ALAM pentru că nu am crezut niciodată că fostul meu soț va reveni la mine atât de repede cu soarta ta. Tu ești cel mai mare intheworld, dacă ești aici și ai nevoie ca fostul tău iubit să se întoarcă sau soțul tău se mută la o altă femeie, nu mai plângeți, contactați acest caster puternic acum. este un om drăguț, vă rugăm să-l contactați ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt aici pentru a depune mărturie despre modul în care acest puternic jucător de vrăji numit Dr. Ogala m-a ajutat să-mi îmbunătățesc relația. Am fost cu sufletul la gură când amantul meu mi-a spus că nu mai este interesat să se căsătorească cu mine, pentru că o altă doamnă a folosit magie neagră asupra lui. Am plâns și am plâns în fiecare zi, până când s-a înrăutățit atât de mult încât am contactat internetul pentru ajutor, atunci am citit o recenzie pe dr. Ogala, apoi am l-am contactat pentru ajutor în găsirea iubirii și a vieții mele. , m-a ajutat să arunc o vrajă de dragoste puternică și, spre surprinderea mea, după 24 de ore de a face vraja de dragoste, iubitul meu s-a întors în genunchi implorându-mă să-l iert. adresa sa de e-mail: drogalad02@gmail.com WhatsApp +2347049668119 ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Este un privilegiu să împărtășești lumii această mărturie miraculoasă. Sunt Beth Walters din Anglia. Soțul meu a divorțat de mine cu 4 luni în urmă și am fost plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a modifica problemele cu soțul meu. Am căutat ajutor pe internet cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsnicia mea și am descoperit martori minunați despre VRAJA DE IUBIRE SĂNĂTOSĂ care a fost progresivă cu vrăjile sale. Am luat legătura cu el și iată că Dr.Wealthy mi-a spus că îmi va pregăti o vraja care să-l aducă înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu aveam altă opțiune decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat că se întoarce acasă și din acea zi și până în acest moment, am trăit pașnic. S-a întors acum cu atâta dragoste și grijă. astăzi mă bucur să vă anunț cu toții că acest jucător de vrăji are puterea de a aduce înapoi iubitorii și cel mai surprinzător lucru este că dragostea noastră este foarte puternică acum, fiecare zi este fericire și bucurie. și Nu există nimic ca a fi cu omul pe care îl iubești. Îl voi recomanda pe Dr.Wealthy oricui are nevoie de ajutor. Dacă aveți vreo problemă, contactați Dr.Wealthy, vă garantez 100% că vă va ajuta !!.

    wealthylovespell@gmail.com

    Scrieți-l pe Whats-app +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă numesc Elena Branko și iubitul meu s-a despărțit de mine acum 2 luni pentru că a simțit că îl înșel cu prietenul meu de sex masculin, am încercat să-i explic totul dar el și-a plătit urechile surde, am fost devastată emoțional pentru că iubeam el atât de mult până am văzut o postare pe internet despre DR DAWN ACUNA, care ajută oamenii să-și recapete iubitul pierdut, la început m-am îndoit că este adevărat pentru că nu am crezut niciodată astfel de lucruri dar am decis să încerc, am contactat-o ​​și ea mi-a spus ce sa fac si am facut-o si apoi mi-a facut o vraja de dragoste, mi-a restabilit relatia in 48 de ore si iubitul meu a sunat si a implorat sa se impace din nou cu mine daca ai nevoie de ajutor in remedierea unei probleme intr-o relatie sau casnicie.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei să anulezi un blestem.
    Și mai multe, contactați-o pentru ajutor: e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...