luni, 12 noiembrie 2018

Fericire=lucruri mici (partea a 4-a)

Secretul fericirii  fără bani ...Vi - l vând si vouă ...

Si  tu poți să  fii fericit  ...
Fericirea  e in lucruri mici , e in gesturi simple    , e în tot ce ne înconjoară , e in gândurile  noastre  frumoase,  e in faptele noastre bune    ...Pentru mine fericirea  este răsăritul  de soare ce il privesc in fiecare dimineață     , sunt florile grădinii pe care le ud  , este iarba  poienilor prin care merg desculț , este  apa izvoarelor pe care o beau in pumnii căuș     , e torsul  pisicii pe care o mângâii , e  zborul păsărilor  pe care le admir  in înaltul  cerului  , e in ochii  maidanezului căruia  ii arunc o bucată  de pâine  , e in copacii la umbra cărora mă  odihnesc  ,e in sărutul  iubitei  ,e in zâmbetul  copilului  pe care il mângâi  pe creștet  , e in privirea plină  de recunoștință  a cerșetorului  căruia  ii dau un covrig  , e  in frenezia  porumbeilor cărora  le arunc  un pumn de grâu  , e in cuvântul  de mulțumire  al bătrânei  căreia  ii cedez locul in tramvai ,e  in salutul vecinului de vis 'a 'vis ,e  in felicitarea sefului pentru treaba bine făcută  la job , e in mesajul de,, bună dimineața  " al  prietenului  virtual ,e  in like 'ul vostru ...Pentru  mine  fericirea înseamnă toate astea si încă  un milion de alte gânduri  frumoase , fapte bune si gesturi tandre  ...Pentru mine  fericirea  înseamnă  toate astea si un milion de euro. ..Nu , glumesc  , dacă  aș avea un milion  de euro aș fi nefericit ...Ca să fiu fericit  îmi trebuie bani puțini  -cât  să cumpăr  boabe la pisici si să  -mi plătesc  netul să  pot scrie  prostii  despre fericire  pe Feisbuc .Dacă  eu pot sa fiu fericit cu doar atât de puțin  si tu poți ...
Trebuie doar sa înveți  să  te bucuri  de ce ai , de ce ești  , de cine  ești  să  renunți  la visele deșarte  , la dorințele  irealizabile  , la țintele  greu de atins,  la iubirile  imposibile ...Trebuie  să  înveți  să te bucuri  de ce ai si să nu te mai preocupi  cu ce nu ai , cu ce nu poți avea ...
Fiți fericiți  !
( Dr .Love  )

Prietene drag... ai cam spus tot în rândurile tale. Foarte poetic, foarte din suflet... Dar... puțin-puțin irealizabil, nu crezi? 😊 E frumos... cerul e frumos, natura cu tot ce înseamnă ea e frumoasă, un animăluț care îți linge mâna plin de recunoștință e frumos... Dacă deschizi bine ochii, găsești frumosul în tot ce te înconjoară. Perfect de acord cu tine. Și totuși... cineva trebuie să fie și oleacă pragmatic(ă), nu crezi? 😅 Că dacă am fi toți niște pui de Eminescu, s-a opri pământul din mișcarea de revoluție. 😉
Așa că, să reluăm: ne tot vinzi (și o faci bine), secretele fericirii fără bani. Că știm cu toții că "banii n-aduc fericirea/mai de preț este iubirea"... 😂😂😂 Asta nu-i manea, nu? Csf... ncsf... de când o țin în petreceri mi-am dezvoltat cultura muzicală. 😃
Dar vom reveni mai târziu la iubire, acum simt nevoia să fiu materialistă. 😆 O fi banul ochiul dracului, n-o genera el cine știe ce mare extaz, sunt sigură că în cantitate prea mare te face s-o iei cu capul... însă și lipsa lui îți știrbește fericirea...
Spui că n-ai vrea să ai 1 milion de euro. Te cred. Nici eu. Dar tare mi-e că vom fi catalogați drept ipocriți. CUM să nu-ți dorești să ai bani mulți, să nu știi ce să faci cu ei?... Prieteni, acum fără glumă, poți fi tare nefericit când ai o stare materială mai mult decât satisfăcătoare!
Dragilor, haideți să vă dau din casă: au fost perioade în viața mea în care mâncam pâine cu brânză... o dată pe zi, că trebuia să-mi ajungă vreme mai îndelungată... 😉 Și eram atât de fericită!!! Acum, slavă Domnului, nu mai am asemenea probleme. Nuuuu!!! Nu sunt vreo bogătașă, nu asta voiam să scot în evidență. 😃 Dar nici nu mă pot plânge din punctul ăsta de vedere. Ce vreau să spun este că eu una m-am convins: de ce ai de aia vrei mai mult, te obișnuiești cu o stare de confort material pe care cauți să o crești... și uiți să trăiești, uiți să te bucura de viață, de oamenii dragi, de lucrurile "mici" care-i fac bine sufletului! Și știți când îți dai seama de asta? Când începi să pierzi! Și realizezi că nici toți banii din lume nu îți pot aduce înapoi o iubire pe care ai lăsat-o să plece pentru că n-ai știut să ai grijă de ea, îmbrățișarea unui om drag, zâmbetul lui, vorba lui caldă...
Dragi prieteni, subscris și eu la ce ne spube Dr. Love... Nu vă gândiți prea mult la ce vă lipsește, nu vă raportați mereu la cei care au mai mult, nu vă doriți imposibil. Învățați să vă găsiți în fiecare zi măcar un motiv de bucurie. Pe cuvânt, există!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...