marți, 27 noiembrie 2018

Pe teren

Dragilor, rândurile de mai jos sunt un (aproape) pamflet și vă rog a le trata că atare!

Prieteni, ÎNCĂ mai am carnet. CRED! Dan Toma, e din cauza ta!!! 😃😃😃 Ții tu munte că acum vreo 2 săptămâni când ne-am întors de la București, și-am ajuns aicișa în Buzău, ai zis tu că semafoarele sunt facultative? Măi Dane, eu chiar te-am crezut!!! Așa că azi am purces la o tură de OOH (tu și alții ca noi sigur înțelegeți despre ce vorbesc 😅) și am pus în practică ce m-ai învățat. Și ce mi-am mai amintit de acum 150 de ani, când am făcut eu școala de șoferițe. Păi dacă semaforul e galben și tu nu mai poți opri în condiții de siguranță, nu treci repede-repede, sperând că nu te vede nimeni?... Mă-ntreba Flori dacă nu cumva s-a modificat legislația și-ți puști amendă pentru asta... I-am zis să stea liniștită, că nu luăm DOAR penalizare cu puncte. Ne oprim pe la Poliție când ne întoarcem, ca să predau carnetul. Că de la galben la roșu nu e decât un pas mic. Pe care eu l-am făcut. O dată... de două ori..  ba chiar de vreo 3-4... Că s-au aliniat planetele și de fiecare dată când ajungeam prima la semafor se schimbau urgent culorile... eu cred c-a fost vorba de o defecțiune la sistemul municipal de iluminat public. 🤣🤣🤣 Merg să fac o plângere la Primărie. Sau nu acolo trebuie să mă duc?... Să-mi spună și mie careva, că îmi doresc tare mult să văd și eu o dată-n viață să fii reclamagiu..  😅
Acum trebuie totuși să vă fac o mărturisire. La una dintre opriri semaforul funcționa. Cred că era legat în paralel, nu în serie cu restul. DECÂT că nu l-am văzut. Dar am lăsat pietonii să treacă, nu i-am certat. Și când s-au terminat ei de rostogolit am trecut și eu. Foarte amuzată de restul de șoferi care stăteau ca "proștii". Păcat că m-a trezit Flori, care mi-a șoptit suav că am trecut pe roșu... Eeee... n-am crezut-o. Era obosită și începuse să aibă vedenii. După aia AM fost cu minte. Am rugat-o să-mi facă și poză staționată regulamentar sub becul sângeriu. Nu de altceva, dar nu se știe când mai prinde așa ofertă.
Când ne-am întors la prăvălie, în timp ce colegul Bogdan coborâse să verifice dacă am încuiat sau măcar oprit mașina abandonată în mijlocul drumului de acces către Recepție Marfă (că eu aveam oareșce dubii un acest sens) și noi le povesteam fetelor despre plimbarea prin târgul care începe să semene cu capitala, am zis să servim câte o bomboană, că ne scăzuse glicemia. Cu lichior. Bomboana. Cristina, colega noastră zisă și Inspector Gadget, datorită simțului deosebit de pătrunzător de observație și atenției care frizează supranaturalul, mi-a spus foarte serioasă și preocupată că speră să nu plec cu mașina acasă. Acum pe bune... doar n-oi lăsa-o aici să mă sunați mâine pe la 5 dimineața că n-au pe unde să intre tirurile... Dă-o-n mă-sa de bomboană. Ni fi paranoică, zic! Băi... s-a înnegrit și mai tare Cris a mea! Că și-a amintit că mai mâncasem 2-3 și înainte să plec "pe teren". Doamne!!! Ce noroc am avut că nu m-a oprit careva... să-mi bage fiola sub nas... am zis eu... Pitica spunea că nu ar fi ieșit... Și nici nu duhneam, deci n-aș fi fost în pericol să fiu dusă la recoltare de probe biologice. Dar cum i-am spus și ei... la cât de inocentă sunt eu... aș fi raportat fără să fiu întrebată. Mă pierd în fața organului. De control. 😉 Ultima (și singura dată) când m-a tras pe dreapta am rupt scutul la mașină, pentru că am oprit în SINGURA mare groapă existentă pe margine drumului. Dar pe-atunci eram blondă și la propriu, așa că nu și-a pus domnul cu pulan întrebări prea multe...

2 comentarii:

  1. Numele meu este Marleen Baerveldt, formular, Brașov, România. După 12 ani de căsătorie, eu și soțul meu am fost într-o ceartă sau alta, până când m-a părăsit definitiv și m-am mutat în California pentru a fi cu o altă femeie. Am simțit că viața mea s-a terminat și copiii mei au crezut că nu își vor mai vedea niciodată tatăl. Am încercat să fiu puternic doar pentru copii, dar nu am putut controla durerile care îmi chinuie inima, inima îmi era plină de dureri și dureri pentru că eram foarte îndrăgostită de soțul meu. În fiecare zi și noapte mă gândesc la el și îmi doresc mereu să se întoarcă la mine, eram într-adevăr supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care sugera că dr. Osagiede poate ajuta să revină rapid . Deci, am simțit că ar trebui să-i încerc. L-am contactat și el mi-a spus ce să fac și l-am făcut apoi a făcut o vrajă Love pentru mine. 48 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că îmi este atât de dor de mine și de copii, atât de uimitor !! Așa a revenit în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o eu și copiii. Atunci din acea zi, căsătoria noastră a fost acum mai puternică decât cum a fost înainte, totul datorită dr. Osagiede. el este atât de puternic și am decis să-mi împărtășesc povestea mea pe internet încât Dr. Osagiede caster vrăjitor real și puternic, pe care mă voi ruga mereu să trăiască mult timp pentru a-și ajuta copiii săi în vremea necazului, dacă sunteți aici și aveți nevoie de Ex înapoi sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactați acum această puternică vrăjitoare. Iată e-mailul său de contact la: doctorosagiede75@gmail.com sau whatsapp la +2349014523836
    sau viber +2349014523836

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă numesc Elena Branko și iubitul meu s-a despărțit de mine acum 2 luni pentru că a simțit că îl înșel cu prietenul meu de sex masculin, am încercat să-i explic totul dar el și-a plătit urechile surde, am fost devastată emoțional pentru că iubeam el atât de mult până am văzut o postare pe internet despre DR DAWN ACUNA, care ajută oamenii să-și recapete iubitul pierdut, la început m-am îndoit că este adevărat pentru că nu am crezut niciodată astfel de lucruri dar am decis să încerc, am contactat-o ​​și ea mi-a spus ce sa fac si am facut-o si apoi mi-a facut o vraja de dragoste, mi-a restabilit relatia in 48 de ore si iubitul meu a sunat si a implorat sa se impace din nou cu mine daca ai nevoie de ajutor in remedierea unei probleme intr-o relatie sau casnicie.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    Dacă vrei să vindeci orice fel de boală.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei să anulezi un blestem.
    Și mai multe, contactați-o pentru ajutor: e-mail { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...