miercuri, 2 ianuarie 2019

Vremuri

Când eram și eu mică și proastă... (între timp am crescut, sunt o capră bătrână 😅) tare-mi mai plăcea să mă uit la filme cu CAP-uri. Băi da' nu că-mi plăcea... leșinam în fața televizorului, mă trezeam și leșinam iar, salivam ca un câine care nu ajunge la os și dădeam și semne îngrijorătoare de autism...
Doamneee... frumoasă copilărie am avut... Unde mai pui că la bunica, pe malul Prutului, "prindeam" și "rușii". Pe vremea aia... să ai două programe... însemna că ești... cineva! 🤣 Și ce dacă priveam fix precum curca-n lemne? Voi nu vă uitați la poze când erați mititei și nu știați să citiți?... Unii mai fac asta și acum. 😅 Nu vă supărați, știți că persoanele de față se exclud... 😉
Și-apoi a venit Revoluția peste noi (și eu n-am mai apucat să fiu comandant de unitate-asta așa, ca o paranteză, că am suferit mult din acest motiv 😭) și am început să ne emancipăm. Tovarășa a fost înlocuită de sclava Isaura, tovarășul de JR... Și ăi mai bătrâni se cruceau și-și scuipau în sân privind siderați la emisiuni cultural-educative care prezentau doamne cu câțiva centimetri de piele deasupra gleznelor la vedere. Nu-i înțelegeam ioc pe vremea aia... noi care-i pândeam să facă nani ca să vizionăm un episod din "Emanuelle", chicotind pe sub pătură.
Acum din păcate parcă știu despre ce vorbeau. Parcă! Diferența e că eu nu-s deloc pudică (știu că vă surprinde asta 😂). Adică nu dau ochii peste cap și nici nu trebuie să-mi dea careva cu oțet pe la nas dacă nimeresc pe la vreun carnaval în care se poartă costume de Adam și Eva... Ba chiar s-ar putea să-mi placă. 🤣🤣🤣
Băi, și totuși mi-e dor de vremurile alea în care femeile erau femei, nu pițipoance, și bărbații erau bărbați, nu pițipoance!!! Mai ales de a doua parte mi-e dor! Că eu nu-nțeleg! Mor și nu-nțeleg!!! Dacă ești o fetiță smiorcăită, care nu-și dă rând cu domnișoarele trecute de Dorobanți la saloanele de jumuleală, la ce plm (daaaa, a mea, că tu sigur n-ai.. ) crezi că-ți ajută să-ți lași niște tuleie amețite să-ți atârne pe față?... Ai speranță că o să f.ți mai mult/multe? Sau că o să ți-o tragă mai mulți? Dacă ești vreun pui de vedetă și apari pe la teveu, e rezolvabil. Că lumea-i plină de toante care ar băga orice în gură pentru câteva momente de "glorie". Dar dacă n-ai șansa asta... nu te mai chinui naibii degeaba!!! Că nu-ți crește nici p.la nici iq-ul odată cu barba!!! Să mor, mai există femei cărora le place un cioban din ăla sănătos 😂😂😂, nu o apariție nedefinită... cu care să se certe pe placa de păr și care să le fure fetițelor elasticele de prins părul...
Dragilor... oare am îmbătrânit?... 🤔🤔🤔

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...