luni, 12 noiembrie 2018

Psihologie

Psihologia salvează România
Practic o psihologie  proprie , de casă  , conform  căreia  totul  e în mintea  noastră , iubire sau ură , bucurie sau tristețe  , înger sau demon  , rai sau iad ...
Suntem  produsul   propriilor gânduri tintite si repetate   ...Pe scurt asta sună  cam asa  -spune zilnic unei poze de pe Feisbuc vorbe  frumoase si mesaje pline de emotie si te vei îndrăgosti  de ea ...Mângâie  zilnic un animal  , vorbește  dulce cu orice ființă  (poate să fie si un gândac de bucătărie  ) si vei sfârși  prin a -l îndrăgi ...Mie mi -a reușit  experimentul  cu visinul din fața blocului ... De câteva  luni  ii spun in fiecare zi vorbe dulci gen -
,,Visinul  meu frumos  , ador coroana  ta , îmi plac  crengile  tale viguroase  , mmmm, frunzele  tale  ma înnebunesc cât despre visinată   ce să  mai zic , ahhhh...."
Acum sunt călare  pe el , il stâng  in brațe nebunește  cu patimă si dor , iar câțiva  vecini  răi  si dușmanosi se bagă in dragostea  noastră  si încearcă  să ne despartă cu drujba. (Dr. Love)

Dragul meu prieten amuzant... îmi place psihologia ta proprie și "de casă". Că mi-a adus un zâmbet pe buze. 😅 Dar nu cred că m-aș băga să încerc experimentul tău, că nu mi se pare fezabil. 😆 Dar imaginea cu tine cățărat ca o maimuță în copac mi se pare delicioasă. N-ai înghețat acolo?... Sau te încălzește iubirea vișinului tău?...
În afară de asta, ai mai încercat vreun exemplu din cele de mai sus? I-ai șoptit vorbe de alint, dimineața la cafea, gândacului de bucătărie, să vezi dacă suferi când te părăsește pentru vreun vecin?
Sau, în loc să mângâi vreun câine zilnic (pardon, o pisică 😉), n-ai vrea tu să-ncerci să gâdili între urechi vreun șobolan? Că un suflet e și el... Și dacă tu în mintea ta îți impui că e drăgălaș și sensibil, sigur o să te-îndrăgostești de el și-o să-l iei acasă...
Și pe Feisbuc... mi-aș dori să găsești o poză cu o doamnă octogenară, printr-un sat de-ăla în care principala preocupare a tuturor este producția și consumul de țuică, și să-i spui în fiecare zi cât e de frumoasă, și de dulce, și de f.tabilă... până când te-ai vedea călare pe ea ca pe vișinul din fața blocului...
Haide dragul meu... că o fi totul în mintea noastră... dar și mintea asta lucrează cu niște simțuri... printre care și văzul. Pe principiul "te-am văzut, mi-ai plăcut/ce rămâne de făcut?...". Că dacă ne-am văzut și nu ne-am plăcut... ni se blochează vorbele în gât, pe cuvânt. Și când ne deblocăm, o luăm la goană. În direcții diferite. 😂😂😂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...