luni, 12 noiembrie 2018

Fericire=iubire (partea a 2-a)

Rețeta  fericirii fără bani 
(V -o vând si vouă )
Cea mai mare  sursă de nefericire a  omului este iubirea  , este dragostea  ...Pare  paradoxal  , iubirea  care ar trebui  sa aducă  liniște  ,bucurie  , împlinire , satisfacție  in sufletul  nostru aduce dimpotrivă  lacrimi  , suferință  , tristețe ...
Există  si  o explicație  -pentru  că  ne îndrăgostim  mai  mereu de cine  nu  trebuie  , de cine  nu ne merită  , de cine  ne va răni ,de cine ne va face să suferim  ...
Pentru  că alegem prea mult  cu inima si prea puțin  cu mintea  , pentru că gândim puțin  sau deloc  când  ne alegem persoana  in mâna căreia  ne punem  sufletul  ...
Pentru a aduce fericire  o iubire  trebuie  să fie bilaterală  , trebuie  ca cei doi să răspundă  la fel , să  simtă  la fel ...Dar pentru asta cei doi trebuie  să  fie compatibili  , trebuie  să se completeze reciproc  , trebuie  să  se asemene , să  nu fie între ei diferențe  flagrante  care să facă  relația  imposibilă  ...
Cei doi trebuie să  fie de vârste  apropiate  , să fie la fel de frumoși  , la fel de veseli , la fel de serioși  , la fel  de pregătiți  profesional , la fel de înalți  , la fel de bogați  ...
Adică  să fie compatibili  fizic , psihic , moral ,sexual , temperamental ,  profesional , social etc ...Din păcate  alegem  mereu prost  , alegem  mereu neinspirat  ...Alegem să  iubim la distanță  , alegem  să iubim pe cineva  mai mare sau mai mic ca vârsta  cu mult , pe cineva  mult mai frumos sau mai urât  ca noi , pe cineva  mult mai bogat sau mai sărac  ca noi   , pe cineva  mult  mai pregătit  sau mai nepregătit profesional ca noi , pe cineva  mult mai instruit sau mai neșcolit ca noi...
Ori diferența  asta mare va face pe viitor diferența    dintre fericire  si  suferință  ...Alegem mereu frumosul  in dauna sufletului ...
Țineți  minte  o vorbă  spusă  de un înțelept  ( am spus -o la beție ) -
,, Decât să   ai un cozonac pe care  să il mănânci  cu alții  mai bine  ai o pâine  neagră  si  o mănânci  singur  " ... Asta tradus înseamnă   că  nu trebuie  ales  cel mai frumos  , cel mai vestit , cel mai teribil  , cel mai bogat , cel mai căutat  , cel mai dotat , cel mai șmecher ,  cel mai cel om ...Acela nu va fi al nostru , va fi al altora  iar noi vom rămâne cu lacrimile  ... Trebuie  luat  cel cu care ne potrivim  ...Atenție   la neatenție  - frumusețea  trece  , iubirea trece , emoția  trece , fluturașii  zboară  ...
Cu prostul  rămâi o viață  si te pătimești ...  In iubire nu alegeți pe termen  scurt , alegeți  pentru o viață  ...Nu alegeți  cu partea  de jos  alegeți  cu capul  ...Aveți  grijă de voi ...Fiți  deștepți  că  -i plină  țara  de tehnocrați  !
( Dr .Love )

Ooofff!!! Prietene... Ce faci tu cu noi de iar ne iei la tăvăleală prin pesimism și fatalism?... Eu te-nțeleg așa... parțial... alegerile în principiu se fac cu capul... ăl de sus, știu! Dar să mor că uneori mai participă și inima... Acum ce-i de făcut? Dacă eu mă îndrăgostesc de tine, cel m-ai cozonac dintre cozonaci, regele brutăriei, cum se va lăsa pompa mea aparent defectă convinsă de minte să cumpere o pâine neagră în loc?...
Dragul meu... totul e taaare relativ. Și frumosul, și urâtul, prim urmare. Și până la urmă... noi ăștia care am rămas pe pământ frumoși, deștepți, vestiți, dotați... într-un cuvânt perfecți... ce să facem? Conform teoriei tale, ar trebui să nu ne aleagă nimeni... 😂😂😂 Să rămânem singuri și triști, ca să nu plângă alții din cauza noastră.
Acum serios... sunt alegeri care se fac cu capul și alegeri care se fac cu sufletul. Și unele la care participă ambele. Hai să nu ne mai ascundem după deget și s-o facem pe-a ființele super-evoluate... că pe toți, de principiu, când ne pocnește dragostea n-o ia întâi de la cap... sau cel puțin nu ăla din vârf. 😉 Nuuu... că el face nani și lasă poftele și eventual sufletul să dicteze. Măcar o perioadă. Apoi depinde de gradul de luciditate al fiecăruia, aici ai dreptate, dacă o ține langa prin porumb sau se oprește olecuță să se gândească la consecințele pe termen lung...
Dar, revenind la ce ai spus tu, eu nu cred că oameni "normali", adică majoritarea ființelor bipede, ALEG (de cine) să se îndrăgostească. Ce zici tu e materialism și mercantilism. Și eu, în naivitatea mea, încă sper că nu e practicat la scară largă.
Doamne... cum le zici tu cu atâta patos... toate trec... și iubire, și emoție, și frumusețe... Ai dreptate! Dar totuși... acum de ce să renunțăm la ele din start, ca să zic așa, numai pentru simplul fapt că oricum se vor duce sufletului la un moment dat?... De ce să-l aleg eu pe monstrulețul din ultima bancă, tocilar și plin de coșuri, pe care trebuie să-l dezvirginez pentru că niciuna n-a avut curajul să o facă... DOAR pentru că el nu mă va face să sufăr?... Că nu va avea cu cine, nu de altceva. 😉
Puii mei! Păi dacă ar fi să mă iau după tine... acum ar trebui să mă dezîndrăgostesc rapid! Că iubirea mea e și frumoasă, și deșteaptă, și perversă, și caldă, și dulce... și rea uneori... E prea din cale-afară de mișto! Dacă o să plâng din cauza lui???!!!
Băi, dar NU vreau! Să fiu a naibii dacă vreau! Îmi place să-l iubesc!!! Și am impresia că-s și fericită. Ce zici de asta?... 😉
Așadar dragilor... de data asta nu vă luați chiar după TOT ce spune prietenul meu... Uneori îi place să fie uricios... 😂 Iubiți-vă mult, că e tare fain!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...