marți, 8 ianuarie 2019

Femeie adevărată

Ce ziceți, dragilor? Sunteți de acord? Eu parcă n-aș fi... Surprinzător, pentru aroganta și infatuata de mine. Și pe alocuri frustrata, că îmi amintesc parcă prea des de atributele astea... și le repet repetitiv. 😂😂😂 V-am zis că a început iarăși din nou "Bine că n-ai stil?" (ca să ne mai râdem și noi?)... De-acolo am preluat formulările acestea, vă rog să nu vă speriați, încă mă înțeleg destul de bine cu limba română. 😉
Așadar... o femeie "adevărată" cică ar face ce vrea mușchii dânsei... M-am liniștit. Înseamnă că-s cea mai adevărată muiere din câte s-au inventat vreodată pe pământ, pentru că la întrebarea clișeică "Ce faci?", eu am inevitabil un singur răspuns: "Ce vreau!". Asta pentru că am capul plin de figuri, se știe! 😃
Hai serios acum... atâta vreme cât trăiești într-o societate, să mor că eu cred că-i al dracu' de complicat să faci ce vrea mușchii proprii... C-oi fi femeie sau om. 😅 Că nu merge așa... parol! Și-ar fi o grămadă de dezbătut pe tema asta, dar eu trebuie să merg să mă tund. 🙄
Da... cam aș fi de acord că o doamnă ca lumea nu se gătește, nu are grijă de ea, nu-i o Laika ascultătoare doar ca să fie acceptată de gura lumii sau de vreun mascul mai mult sau mai puțin feroce. Face toate astea pentru ea. O femeie adevărată se trezește dimineață, se uită în oglindă (și la propriu și la figurat) și-și spune: "Da, îmi place ce văd!". Și dacă-i sinceră cu ea, arunci i se rupe cui îi mai place. Și mai ales cui nu.
O femeie adevărată face ce vrea creierul ei! Pentru că-l are! Și știe cum să-L folosească! 😉

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...