joi, 3 ianuarie 2019

Cum m-am îmbătat

Cum m-am îmbătat eu când m-am îmbătat (prima oară)...

Tocmai împlinisem 15 ani... terminasem cu succes clasa a 9-a (că fără nu se putea, că era tata prof în incintă și aveam pile 😂😂😂) și am plecat în tabără. Adică un fel de concediu al sindicaliștilor de azi că, repet, aveam pile!!! 😉 Adică era cu cazare în Mamaia, la hotel (nu era el de 5 stele, dar nici de jumate de margaretă, că aveam pile 😂), grupați câte doi (pardon două) în cameră (bine, că noi am stat opt asta-i altceva... "mi-e frică, mi-e frică, să dorm singurică..."), adică... lux tată...
Eu pe vremea aia încă îmi făceam planuri. Pe care le și respectam. Așa că am plecat hotărâtă de la domiciliu: dacă la sfârșit de a 7-a am mai trecut odată prin experiența unei tabere (doar că atunci nu aveam pile și am stat într-o hală toți...) și ca să marchez momentul m-am îndrăgostit de un localnic ce m-a făcut un dans inocent pe Scorpions și mi-a jurat iubire veșnică, ce a ținut fix cât cântecelul... am zis că tura asta, înamorată fiind deja (aveam o relație serioasă de vreo 4 luni, care mi-a mâncat apoi toată tinerețea, dar asta-i altă poveste... 🤣), trebuie să fac ceva... altceva. Cum ar fi să mă îmbăt. Să văd și eu dom'le cum e! Mi-am anunțat gașca, să nu spună că-i iau prin surprindere... au râs de mine... că păream fată serioasă... am râs și eu de ei... că doar păream...
Și-n prima seară pe litoral am stabilit cu fetele cum va decurge procedura, care urma să aibă loc a doua zi. Care A AVUT loc a doua zi! Auzisem noi că domnișoarele cu pielea albă sunt mai căutate decât alea care se ard așa... la orice oră. Deci am decis să rămânem în cameră, ca să ne păstrăm tenul sănătos. Băieții fiind mai rezistenți, au plecat la plajă. Am suferit nițel că ne-au sedus și ne-au abandonat, așa că ne-am înecat amarul într-o sticlă de lichior. Galben, de banane... Gustos, să mor că nu vă mint. Zici că era sirop... Și de la sirop n-ai cum să te îmbeți, nu???!!! Da' cică dacă pui scrum în pahar... are alte efecte... "Puneți, fetelor, și la mine... că io-s la locul meu... nu fumez"... Zis și făcut! Și îmbătat! Făcut mangă, cum s-ar spune... Cui! Avion! Cu probleme la aterizare! Că n-a mai nimerit pista... Nu mă-ntrebați ce și unde am căutat în starea avansată de ebrietate în care mă aflam, că nu-mo amintesc. Însă rețin tare bine că atunci când m-am întors am greșit direcția. Aproape fatal! În loc să intru pe ușă, pe care mi-o imaginam deschisă, și extrem de grăbită fiind... m-am repezit cu toată forța și cu toată figura în perete. Care era el din ăla cu calciu... care mi-a lăsat el urme adânci pe frunte, pe nas și în gură. Și care i-am speriat eu pe niște tehnicienii ai hotelului, care au crezut ei că sărăcuța de mine are probleme cu căldură... și a luat-o cu leșin de la cap... și de la impactul puternic ce i-a zdruncinată creierii în cutia craniană râde așa ca proasta... 😂😂😂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...