luni, 28 ianuarie 2019

Pamflet

...care sunt eu o desfrânată... care nici măcar nu m-am hotărât dacă mi-e rușine obrazului de gândul care-l gândesc, fapta care-o făptuiesc și vorba care-o vorbesc cu spurcata mea de gură mare. Care este! Fi-mi-ar sgîrbă! Care nu mă exorcizează și pe mine nimeni! Care o să mă prăpădesc perpelită în focul fără de sfârșit al Gheenei, ca o păcătoasă ce mă aflu!
😃😃😃 Dragilor, dacă nu știți (despre) ce vorbesc NU vă impacientați! Problema NU e la voi. Doar că unul dintre prietenii noștri de aici m-a provocat la postarea de ieri. Indirect, dar mi-a aruncat mănușa. 😂 Sper să reușesc să mă ridic la înălțimea așteptărilor...
Și s-a brodit numai bine. Că mai devreme i-am promis unui coleg că în seara asta mă spovedesc. Ca să mă preia mâine de dimineață pură și curată, că mergem la capitală (în interese profesionale, nu fiți așa...), și acolo e lume bună și la locul ei și i-am garantat că nu-l fac de rușine. Că sunt o doamnă, ce plm! 😂😂😂 Și confesionalul la noi era-n renovare, așa că a trebuit să improvizez, că promisiunea-i promisiune!
Băi frați creștini... vai de existemța mea petrecută într-o depravare totală și generalizată și perpetuă! Care eu m-am pupat cu băieți înainte să mă mărit, că pe-atunci măicuța Siluana (fir-aș, ce nume predestinat are...) nu avea FB să știu și eu că nu am voie... 🙄🙄🙄 Eu credeam că-i ca la pepeni, trebuie să-i încerci înainte, să vezi dacă-s copți și pârâie înainte să-i iei acasă să-i devorezi.
În rest ce să vă mai spun... că m-am rușinat toată. Și oricum alte păcate nu mai am. Decât prin gură, dar asta știți deja. Cine poate să mă stropește și pe mine cu niște agheasmă... îi rămân datoare... Și dacă nu vă mai scriu nimic, vă rog să nu intrați în panică. Înseamnă că m-am retras la mănăstire. De călugări. Și n-o să mai am timp o perioadă de destrăbălarea asta de aici... Pfff... Piei Satană!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...