duminică, 24 februarie 2019

Kissing ass

Vedeți la ce-i bună oleacă de cultură? Ca să nu faci bășici la limbă. Dacă auzea mai multă lume de Eliade... și mai multă lume rămânea nepupată în partea dorsală. Ceea ce n-ar fi fost o problemă, nu? Că nouă nu ne place cu practici din astea... Noi ne sărutăm doar clasic, fără perversiuni. Cui i-ar putea plăcea să stea cu nasul în posteriorul altcuiva? Și cine, de asemenea, ar fi încântat să umble cu un obiect înfipt în dos? Că e destul de incomod, nu? Și costisitor. Că trebuie să te dotezi și cu Anaftin și cu Hemoroeasy (face bine), după caz. 😉 Har Domnului că românul e corect și muncitor și harnic și răzbește prin forțe proprii.
Băi, s-ar putea să fiu acuzată de ipocrizie, dar mi se rupe, că-s obișnuită. 😃 Însă eu nu înțeleg... Adică înțeleg. Adică nu. Mai dă-mă-ncolo că nu pot să mă hotărăsc. 🤣 Și totuși: când susții cu sete că ești cult în cap și mai ai și "școala veții" și ești și propriul șef, atunci de ce puii mei umbli adus de spate de-atâta pupat în c...? Pe partea cealaltă, cam cât de inteligent/ă crezi că ești dacă stai ca o iapă drogată să te perie orice inept care când te-ntorci cu spatele te spurcă de nu te mai limpezește nici Dunărea la vărsare?
Pe bune... mi-ar plăcea să mor un exercițiu de sinceritate... "Am întrebat 100 de români: vă place să pupați/să fiți pupat în fund"? Nuuu!!! Piei Satană!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...