sâmbătă, 16 februarie 2019

Strongbou

ACUM îmi explic. De ce toate fetele savurează cu plăcere (asta e copie după mirobolanta expresie obsesiv repetată pe la toate știrile... aia cu "un incident nefericit") băutura cu arome (pentru că le plac aromele, de-aia!), iar eu mi-am muiat botul o dată și am zis "pas" (că vreau să mă călugăresc, de-aia! 😂).
Băi, mie nu-mi plac boii! 🐃 Că nici eu nu-s vacă. 🐂 Hai, treacă-meargă... poate un taur acolo... Muuuu!!! Dar să mor că prefer porcii. De casă, nu mistreți. Așa rozalii și pufoși cum sunt ei... Yummy. 😋😋😋
Dragii mei urmăritori bărbați, iertați-mi comparația atât de plastică.  Dacă vreți, puteți să-mi spuneți că sunt o... scroafă. Pe riscul vostru o faceți. 😂😂😂
Hai că... râdem, glumim... și-apoi plătim. 😅 Așa zice americanul. Și eu n-am bani că nu stau lipiți de mine, așa că mă fac serioasă. Yeah... right! 😂 Dar măcar încerc. Oleacă. 😉 Și poate primesc o bilă albă pentru bunăvoință.
Știu că o să pară un clișeu, dar și voi știți că mi se rupe. 😅 Deci o să mă exprim. Degeaba arăți ca Brad Pitt, Leo (di Caprio sau de la Strehaia, după preferințe...), sau ce etalon de masculinitate o mai exista în lumea asta... Dacă dai în gropi nu se pune... Că până la urmă... organele cam la fel arată. Nu că le-aș fi văzut eu pe toate, nu vă oripilați acum... că nu-s așa bătrână. 😂 Dar ceva experiență am. 🤣 Și, cum nu sunt egoistă de felul meu, o împart cu comunitatea.
Ce urmează să vă spun vă va șoca profund. Dar vă stropesc cu niște apă (sfințită) și vă reveniți, promit. Eu nu m-am măritat virgină! 😉 Deci o deducție logică va spune că am mai văzut cel puțin... un bărbat înainte de marele eveniment. De fapt am văzut mai... mulți, dar n-am timp să-i număr acum. 🤣 Și nici nu vreau să mă laud. 🤣 Ideea e alta. Eu n-am înțeles vreodată faza aia tâmpă cu "îmi plac bărbații blonzi, înalți, cu ochi albaștri...". Adică dacă-i brunet ești oarbă, nu-l vezi? Că nu se încadrează în standarde? Și mai puțin procesez treaba cu "aspectul nu contează, eu mă uit la suflet"! Aș o laie! Și-ncă ce importantă mai e "apariția"! Că la ambalaj belești ochii întâiași dată! Doar că e totul extrem de subiectiv. Adică nu orice mascul demn să defileze pentru Botezatu poate da cu cracii-n sus orice purtătoare mândră de vagin. 😉 Așadar, revenind la mine, ombilicul din centrul abdomenului pământului, și făcând o recapitulare, îmi dau seama că eu n-am avut până la venerabila mea vârstă vreo "piesă" din aia ca-n reclame. Oi fi defectă? C-am îndrăgit la viața mea și "băieței" de-i lua vântul pe stradă de uscați ce erau, și papa bears doi pe doi, și mai înalți și mai scunzi, și mai grași și mai slabi, și cu plete și chiar și cu chelie. Vă rog, înainte să mă încadrați în categoria "Lia Magazia", țineți cont de verbul pe care l-am folosit anterior. Am zis "îndrăgit", nu "f.tut". 😉 Că eu am avut întotdeauna multă iubire de dăruit, datorită sufletului meu mare. 😃
De fapt unde voiam să ajung?... Aha! Da! Un sfat pentru fete. Nu mi l-a cerut nimeni, dar eu îl ofer. 😀 Lăsați-l încolo de Strongbou, luați cu Ciucaș. 😉

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...