duminică, 17 februarie 2019

Minciunile clasice ale femeilor

Mulțumesc vărului meu pentru aducere-aminte și  inspirație. Așa suntem noi din neam, niște amuzanți frumoși, deștepți și modești, dă-ne-ncolo... Eu mai sunt într-un fel, așa cum am mai specificat și cu alte ocazii. Sunt nițel misogină. Adică îmi plac bărbații. 😂😂😂 Îmi place rău sinceritatea lor infantilă. Spre deosebire de muieri, care-s ale naibii de perverse, credeți-mă pe cuvânt. Cred că e genetic. Cine nu recunoaște... e vrăjeală ieftină. Toate suntem așa... măcar câteodată. 😉 Așadar... despre minciunile eterne ale femeilor:
1. Ești al doilea. Dragă bărbatule... îmi  place că ești copil, că eu sunt dotată din fabricație cu instincte materne. Dar nu fi chiar... așa! Dacă dânsa n-are 16 ani, sau nu s-a măritat romanes pe la 12, NU AI CUM să fii al doilea. Și până la urmă... contează așa mult?... Dacă da, atunci vezi partea plină a paharului. Primul nu se pune, că e de tristă amintire, că nu știa fata ce i se întâmplă, a fost mai mult durere decât plăcere... plus curățenia de după, în loc să stea tolănită la pieptul tău viril și să-ți povestească amănunțit cum o să te ia de soț și-o să-ți facă mulți puradei și-o să trăiți fericiți până la adânci bătrânețe... Deci ești mai câștigat în varianta second... hand.
2. Mă doare capul. Mă doare pe naiba! Și dacă mă doare, iau cu Nurofen. Și-mi trece și-apoi ți-o trag! Dar eu n-am chef! Dacă aș fi bărbat, aș zice că nu mi se ridică. Așa... spun că am rămas fără lubrifiant sau prezervative, și-i închis la prăvălie, așa că o lăsăm pe mâine. Și cumpăr eu mai multe, să fie. Dacă nu uit, că știi câte am pe cap...
3. Sunt obosită. Din ciclul variațiuni pe aceeași temă. 😉 "Ia mâna, că mă plictisești"! Dar nu pot să ți-o dau chiar așa brutal, deci îmi târâi în ciuda p... corpul prin casă, poate-poate ți-o fi și ție milă, creștinule, și mă "sari" tura asta.
4. Era la reduceri. Era... nu era... Who fucking cares?!? Aaaa... ție! Că mie NU! Mi-a plăcut și am pus mâna! Și dacă am pus-o în portofelul MEU, tranzitat temporar de banii MEI, câștigați de MINE, atunci... zât, cum s-ar spune!!! Că nu ești tata, să-ți cer voie, nu?
5. Nu aș schimba nimic la tine. Nimic în afară de mine, spre marele tău noroc, cum te-o fi lovit în halul ăsta... fermecatule!
6. Era doar un amic. Era să fie. Dar tu zici că așa ceva nu există. Și eu nu pot să te contrazic, soarele meu! Că ne-a zis părintele la slujbă că femeia trebuie să fie supusă în fața dânsului. Și în spate, mai ales.
7. Nu mărimea contează. Nu mă... că pe noi ne-a lăsat natura niște modeste care se mulțumesc cu puțin... prost și fără rost! Și ținem la calitate, nu la cantitate. Dar nu uita că regula fără excepție... nu există. 😉
8. Nu sexul contează. Normal, nu? Că dacă nu-i importantă mărimea... pe cale de consecință firească nici sexul cu tine, ăl de porți XS, nu are cum să prezinte vreun interes. Și dacă doamna-i frigidă, atunci situația e win-win. Dar dacă e normală, s-ar putea să ai o problemă, dragă bărbat credul. 😉
9. Nu îmi plac cuvintele murdare. Nuuu!!! Că mă jenează la urechi și-mi sparg timpanul. Unde mai pui că eu, femeie, merg pe principiul "fapte, nu vorbe"! 😂 Doar nu credeai că vreodată aș vrea să mă suni și să-mi spui ce, unde și câte mi-ai face... Piei Satană!
10. Nu am fantezii sexuale. Pentru că eu am crescut la bunici, colo în căsuța din pădure, unde am fost taman Frumoasa... așa că zi merci că-ți dau voie să mă atingi fugitiv pe bot ca să mă trezesc. Dar ia în seamă că deja m-am rușinat, deci nu te aștepta să mă ridic și să-mi iau costumul de polițistă și cătușele și să te-alerg cu pulanul printre arbori...
Mă crezi iubitule, așa-i?... Și app, să știi că ai fost primul... de când te-am cunoscut. 😉

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...