joi, 21 februarie 2019

Te-ai pișat pe el de vot...

Și cum a fost, tu reao tu, când te-ai pișat pe el de vot? Ăla la care ai acces că poate și tac'tu mare s-a ascuns de gloanțe pe unde-a putut acu' mai bine de 30 de ani, când tu erai doar un proiect care din păcate s-a concretizat. Ești tare, fată! Că din milioanele de retarzi care și-au băgat p.la și-n trecut, și-n prezent, și-n viitor, tu ai și tricou, nebuno! Că ești asumată, dă-te-ncolo! Nu vrei să fii imaginea proverbului cu inocentul și cu fudulul? Că ești de-acolo... întrunești ambele calități. 😉
Haide că nu te rețin mult. Știu că n-ai timp de citit, te grăbești în stradă să scapi nația de dictatură... Nu ca mine, o panaramă căreia i s-a extirpat spiritul civic și stă pe cur în casă debitând texte pe blog. Dar știi ce, fată? Și tu erai sus pe bar când eu puneam ștampila în cabină... aia în care n-ai voie să intri însoțită, dacă înțelegi ce vreau să spun. Sigur că nu... dar promit că data viitoare îți fac un desen. 😉
Acum, din respect pentru cei care sunt acum prin piață fără să fi fost vreodată la fel de inepți ca tine, o să explic scurt și la obiect de ce nu sunt și eu acolo. Din două motive relativ simple: NU CRED (și eu dacă nu cred nu fuck) și sunt prea ocupată toată ziua să-mi iau m.ie de la rezultatul micționării tale ca să-mi f.t puținele ceasuri libere de care dispun încercând să fac din rahat bici. Și eșuând lamentabil...
Și fată... acum că se pișă ei pe tine, cum e?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...