luni, 4 martie 2019

Bărbații e porci și femeile e curve

Aproape pamflet. Vă rog tratați-l ca atare. 😉

Hai că mi-au venit dracii, că am avut o revelație! Și eu așa pățesc dacă mă lovește câte-o epifanie direct în mutră! Mă agit în zona capului. Și trebuie să mă răcoresc... Norocel și minune de la Creator că există colegul Iri care mi-a văzut de dimineață figura expresivă, de taur la debut de coridă, și mi-a declarat suav că "Indiferent de ce spune sau crede lumea, eu vă consider o doamnă! Și când mă f.teți, tot o doamnă sunteți!" Hai să trăiești, preferatul meu 😂, că eu credeam că-s o panaramă. Că deh... sunt ca un fel de femeie. Am părul lung și gura mare.
Băi... eu nu-s adepta lozincilor. Și dacă-s adevărate, tot mă pun contra. Doar de-a naibii, că-mi place mie s-o fac pe-a interesanta. Deci vorba aia din popor... cum că bărbații e porci și femeile e curve... mie nu prea mi-a plăcut așa... mi se părea ineptă. Și în avântul meu pioneresc am încercat s-o demontez cu argumente logice (cel puțin în mintea mea). Maaare pierdere de vreme. E ca voi, dragi bărbați! Nu degeaba știm cu toții care-i cea mai veche meserie din lume. Și femeile sunt fidele. Tradiției. Că doar nu vouă, nu? Plm, că nu ne-ați învățat și pe noi să fim credincioase! Doar ne prefacem, că suntem niște ipocrite care joacă jocul purității. Așa că insistați, nu vă lăsați! Dacă vă refuzăm careșcumva avansurile, nu e din cauză că nu ne-am dori cu disperare să ne umpleți toate găurile! Nici că n-avem niciun criteriu de selecție... noi de fapt am băga în gură orice și oricând și de la oricine! Dar vrem să facem impresie și ne ținem "tari" și ne dăm serioase. Dar când colo, plângem în pumni la fiecare "ocazie" ratată. 😉
Știam eu de ce m-am născut nervoasă și am rămas așa! Că m-am supărat de cum am văzut că n-am fost dotată cu p.lă și minte simplă de mascul! Haide bine pa! A trecut unul pe lângă mine și mi s-a părut că mi-a făcut cu ochiul. Mă duc repede, că poate-l pierd și p'ăsta dacă mă dau virgină inocentă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...