vineri, 22 martie 2019

Vaccin

Dragii mei, azi am chef să fiu mega-serioasă, deci n-o să fac audiență dar... mi se rupe, după cum știți.
Așadar, mie mi-e destul de clar că tanti nevasta lu' domnu' Andi Moisescu (un individ cu aparențe de normalitate și gândire limpede) e luată tare de tot din loc. Ceea ce este trist și deloc amuzant, pentru că știm cu toții că nu e creștinește să râzi de persoanele cu deficiențe psihice. Unde mai pui că femeia știe despre ce vorbește. Probabil că mă-sa a vaccinat-o când era mică, într-un mod totalitarist (că o fi născută pe vremea dictaturii de grea amintire), fără să-i ceară părerea, și de aia a ajuns nefericita în halul acesta de demență senilă cu accente schizofrenice. Ce este însă și mai trist e că madame e agresivă și i se oferă într-o manieră complet cretină și spațiu să-și expună elucubrațiile și fantasmagoriile minții ei rătăcite. Păi vii tu ca o capră drogată la televizor, cu "docomentul" atașat de copite, și ne explici cum zicea Nostradamus că dacă ne vaccinăm plozii o să le sucombe instantaneu neuronii (tu știi, că ai tăi s-au dus tai-tai), o să se transforme în niște tâmpiței, așa cam cum ești și tu, și o să devenim o nație de autiști?!? Too fucking late, că asta suntem deja, iar matale ne reprezinți cu "succesuri" și mândrie!
Dragă doamnă, eu înțeleg că cerebelul tău este blocat undeva... prin secolul XVIII, dar nu vrei să faci măcar un efort să procesezi niște informații oferite de oameni care, măcar aparent, știu despre ce vorbesc? Tanti... autismul nu se instalează brusc, să mor! Adică nu faci injecția sinistră și te prostești în clipa următoare. Adică... tu așa te-ai născut, să știi!
Și până la urmă... vorbind din postura de mamă de doi copii vaccinați, dintre care unul a fost suspect de autism (slavă Domnului că până la urmă s-a dovedit că maimuțica mea a fost posesoarea unui retard de limbaj, din cauză de lene imperială și alintătură), voi spune că dacă ar fi să aleg, dacă ar fi să cred că vaccinarea poate produce efectele adverse despre care latră turbat Olivia lui Popeye, tot aș alege-o!!! Prefer să cresc un copil cu autism, dar viu!!! Atât de simplu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...