duminică, 28 aprilie 2019

Așa-i românul...

Neața, dragii mei!!! Mai țineți minte "piesa"  aia a lui Furdui Iancu, "Așa-i românul"? Ăștia de sunteți mai de vârsta mea, că tineretul de azi maică... 😅
Băi, într-o vreme de poveste... mă furnica pe epidermă când o ascultam. Că eu de fapt sunt o sensibilă undeva în adâncuri. 😉 Parol! Știți că aparența e o curvă și te-înșeală! 🤣 Acum... mă ia de pe la cap și-aș da de pământ cu sursa de sunet! Ca să sparg ghinionul, nu de altceva! C-așa-i românul... el nu se trage din maimuță, ca tot omul normal... El din oaie s-a zămislit și ovină vrea să sfârșească!
Fii pe pace, frate român! Ai toate șansele să fie ca tine. Tu doar du-te tare după turmă! Da' măcar fii șmecher și nu te-nghesui să prinzi loc în față, CĂ CÂND cazi... prinzi toți berbecii în spinare! 😉
Haide bine pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...