luni, 29 aprilie 2019

R.I.P Răzvan Ciobanu

N-a trecut bine Paștele, n-am apucat să terminăm de postat în descreierare sarmalele, drobul, oole și lumina care ne-a invadat direct din avionul cu care a venit peste noi, titanii credinței, că ne-am și dat arama pe față, ne-a și părăsit "bunătatea" proverbială cu care ne gătim, fățărnic, în zile de sărbătoare, că dă bine în fața Creatorului, care tremură de emoție la vederea îndârjirii cu care încercăm să părem altceva decât ceea ce suntem, o zi două pe an, căci haina fariseismului atârnă greu și nu poate ascunde ce-i dedesubt...
Ne curg balele pofticios în fața televizorului, urmărind cu nesaț detalii despre cum a murit un om!!! Și câți dobitoci notorii nu se bucură, aruncând cu rahat, pe care-l au din plin în "sufletul" lor de credincioși duși la biserică, de interlocutori fervenți ai unui Dumnezeu care le ordonă, în mintea lor bolnavă și perversă, să fie niște javre turbate, lipsite de empatie!!!
Daaa!! În accepțiunea prea multor cretini disperați de cancan, mai ales dacă acesta implică moarte, a mai dispărut un homosexual! Nu o ființă! Un "poponar"!  Care și-a meritat soarta! Pentru că așa au decretat trimișii Lui pe pământ, cei fără de pată, cei care postesc, pupă icoane și-or să ajungă în Rai, că și-o pun doar clasic, în poziția misionarului!
Băi, cred că mă repet: eu n-am citit Biblia! Că n-am avut răbdare, de-aia!! Dar voi, ăia care ați lecturat-o din scoarță în scoarță, spuneți-mi și mie, păcătoasa care nu leșină când aude de p.lă, care are amici gay, care-i slobodă la gură precum Dunărea la vărsare... spune-ți-mi, vă rog... unde zice-n cartea sfântă că e kk să folosești alte găuri decât cele "admise", dar că e bun-bun să fii o javră fără inimă, să te bucuri într-un mod dement de necazul altuia, să furi de pe lângă mortul care nici n-a apucat să se răcească?!?
Iarăși sunt... dură! Dar nu pot fi altfel! Pentru că mi-e scârbă!!! Mi-e scârbă de ipocrizie, falsitate, răutate și judecată!
Și mai spuneți-mi ceva, cre(ș)tinilor! Voi, cei care condamnați! Care știți că dacă ești ALTFEL trebuie să fii un paria! Spuneți-mi, v-ați gândit vreodată ce-ați face dacă plodul vostru v-ar spune că îi plac bărbații, el fiind un mândru purtător de p.lă? Eu m-am gândit!!! Mi-a făcut plăcere? M-aș bucura? Nu! Și-o spun cu "gura plină", că nu-mi place să mă-ncurc în minciuni! Dar... ar fi în continuare copilul meu! Și oricât m-ar durea, și oricât n-aș înțelege, și oricât m-aș întreba de ce... l-aș iubi și l-aș apăra ca un leu turbat! Și orice om "NORMAL" ar face la fel. Și voi, cei șocați și siderați de îndrăzneala oricui își asumă că e diferit, ați face același lucru! Dar n-aveți atâta sânge în... organism ca s-o recunoașteți!! Că sunteți evlavioși! Că Dumnezeul vostru vă cere intoleranță!!!
Și mai am o întrebare pentru voi, simboluri ale purității și ale pioșeniei: omul ăsta de a cărui moarte vă bucurați într-un mod grotesc... v-a tras-o fără consimțământul vostru în vreun orificiu neexplorat încă?!? Dacă n-a făcut-o... atunci să mor de-nțeleg care-i motivul pentru care vă fute grija de viața și, din păcate, de moartea lui!!
Hai vă las! Să mai căscați ochii la știri... să vă mai bucurați încă o dată de imaginile durerii și ale groazei!! Și apoi să dați fuga la biserică! Să vă amestecați în turma de hiene retarde căreia îi faceți mare cinste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...