luni, 8 aprilie 2019

Citate

Ce-mi plac mie citatele astea atribuite unor persoane pe care nu prea le-aș fi văzut eu debitând lozinci feisbuchiste, demne mai degrabă de niște domnișoare avide de p... paloșul unui Făt- Frumos. Deși până la urmă nici tare chipeș nu-i musai să fie, important e să o aibă groasă- cartea de credit, și mare-mașina cu care o mai plimbă și pe ea din când în când prin oraș... s-o vadă lumea că "s-a ajuns", nu mai stă călare... nici măcar pe cal, din păcate pentru dânsa.
Așadar, poate chiar o fi zis Iorga vorba asta ce mustește de înțelepciune și profunzime. N-am de unde ști, că eu când eram mică n-aveam voie să mă joc cu copiii din alte cartiere. În fine... Ce-i drept, îi drept! Tu n-ai nicio vină dacă tac'tu nu-i plin de bani. Ce dac-o fi stat acasă ca să te crească pe tine, și n-a avut vreme să facă multe-multe milioane? Că bărbatul modern e o femeie gospodină și o mamă devotată. Deci nu mai smiorcăi, că n-ai greșit cu nimic. Dar ascultă-l pe nen'tu Culae și dă-i clasă lui "babacu"'. Arată-i tu cum se face avere, antreprenoare mititică ce ești! Ia problema în mână sau în ce-ți e ție mai la îndemână și alege-ți socrul cu cap, tu nebuno tu! 😉 Pe principiu "nu-i frumos, dar e bătrân".
Haide bine pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...