marți, 9 aprilie 2019

Calm vs nervi

Neața, dragilor! Și vă urez să fiți nervoși! 😅
Eu m-am liniștit. Bărbatul meu a dat peste femeia potrivită. Am avut ceva de furcă până să-l conving și pe el de asta (că eu am știut de la început), dar până la urmă am reușit, că eu pot orice. Și în anumite domenii sunt chiar as (nu damă, AS). 😂
Alaltăseară mi s-a footut centrala. Nu toată, că auzeați și voi de-atunci, cu siguranță. Decât un termostat. DECÂT! Adică decât că nu am mai beneficiat de apă clocotită . Decât olecuță caldă înspre rece. Ca o paranteză, eu nu mă curăț de bacterii cu lichide fierbinți, că mă opăresc. Și dacă mă opăresc... nu-i bine. 😉 Dar i-ote taman în seara aia am avut eu poftă să se producă excepția de la regulă! Și s-a produs, dar în sens invers, futu-i mama ei de viață, Bitișor, care-ai fost tu tata la instalatori, care dacă i se strica lu' alta (a se citi "mămica ta") hardughia, zmeu te făceai ca s-o repari, care-o să răcesc eu și-o să mor și-o să se-aleagă praful de voi toți fără mine!!! Aoleooooo, Doamneee!!! Dă-mi o putere mare, Doamne! La cap să fie, Doamne!!!! Că nu știu zău cum să mai duc eu atâta nepăsare și lipsă de anticipare!
Auzi tu... să-mi spună el mie, în timp ce-și flutura bezmetic mâna prin jetul de apă recișoară (de parcă ar fi căpătat brusc puteri biblice):
- Du-te, dom'le, de aici!!!!
- Mă duc, să fiu a naibii dacă nu mă duc!!! Mă duc, duce-m-aș! Până la bucătărie mă duc, poate-acolo, dacă e chiuveta mai aproape de centrală, oi avea mai mult noroc!!!
...
- Cum ai zis?!? Ce mi-ai zis?!? "Dom'le??!! Da' ce, io-s mama ta să-mi spui nenea??!! Hai mai du-te-n p... pana mea, FĂ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Gripă

Hei, dragilor! O mai fi vreun român slobod sau îs toți grămadă la "Matei Balș", la mă-sa și la tac-su, să se testeze?... Da' ...